×
×

فرماندار رضوانشهر
قریب‌یک‌هزارنفردر رضوانشهر واکسن‌کرونا دریافت‌کردند

  • کد نوشته: 31942
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا از رضوانشهر، محمود قاسمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان اظهار داشت: همه باید برای مقابله با این ویروس منحوس دست به دست هم دهیم و برای عبور از این شرایط به هم کمک کنیم.
    قریب‌یک‌هزارنفردر رضوانشهر واکسن‌کرونا دریافت‌کردند
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار رضوانشهر گفت: تاکنون ۹۰۵ نفر از مردم این شهرستان نوبت اول و ۱۸۱ نفر، نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

    قریب‌یک‌هزارنفردر رضوانشهر واکسن‌کرونا دریافت‌کردند
    قریب‌یک‌هزارنفردر رضوانشهر واکسن‌کرونا دریافت‌کردند
    قریب‌یک‌هزارنفردر رضوانشهر واکسن‌کرونا دریافت‌کردند

     به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا از رضوانشهر، محمود قاسمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان اظهار داشت: همه باید برای مقابله با این ویروس منحوس دست به دست هم دهیم و برای عبور از این شرایط به هم کمک کنیم.

     وی ضمن قدردانی از زحمات همه دست‌ اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه ‌روزی و با تحمل سختی‌ ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌ رسانی می‌کنند، گفت: تنها راه مقابله با این ویروس رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی است و شهروندان عزیز برای قطع زنجیره انتقال بیماری، توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

     فرماندار رضوانشهر با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر تاکید کرد: با توجه به محدودیت های اعمال شده در تعطیلات پایان هفته، کلیه تفرجگاهها و نوار ساحلی شهرستان در این ایام مسدود خواهند بود، لذا با بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها و همراهی مردم نسبت به پیشگیری از شکل گیری اجتماعات اقدام شود.

     وی  با بیان اینکه علیرغم تاکیدات لازم همچنان خواربارفروشی ها، نانوایی ها و قهوه خانه ها کمترین میزان رعایت توصیه های بهداشتی را دارند افزود: دستگاه های متولی نظارت دقیق بر فعالیت‌های اصناف به‌منظور رعایت کامل اجرای پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و با متخلفان طبق قانون برخورد نمایند.

    فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای شهرستان گفت: تمامی دستورالعمل های ستاد ملی و مصوبات استانی مقابله با کرونا در این شهرستان لازم الاجراء است.

     وی با اشاره به تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری آزمون ها گفت: امتحانات پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

     فرماندار رضوانشهر همچنین در خصوص چگونگی آموزش و اطلاع رسانی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: از طریق برنامه شاد و رسانه ها با تولید محتوا، این مهم به صورت مستمر و دقیق به مردم اطلاع رسانی می گردد.

     قاسمی همچنین در خصوص واکسیناسیون کرونا در این شهرستان بیان داشت: بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا، تا کنون به ۹۰۵ نفر واکسن کرونا نوبت اول و ۱۸۱ نفر نیز واکسن مرحله دوم تزریق شده است.

     مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان نیز در این جلسه با تاکید بر بحث آموزش، فرهنگ سازی و تولید محتوا، ضمن قدردانی از همه رسانه های گیلان در خصوص اطلاع رسانی به مردم گفت:  نقش رسانه‌ها در آگاهی‌رسانی به جامعه موثر بوده است.

     محمد علی ویشگائی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسات آسیب شناسی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده  به ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت ها برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

     وی در ادامه با قدرانی از زحمات فرماندار رضوانشهر و اعضای ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، خواستار همکاری بیشتر مسئولان ارشد شهرستان در راستای مبارزه با ویروس کرونا شد.

     همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به ورود ویروس های جهش یافته هندی و آفریقایی به کشور و نظر به اینکه در چند روز آتی تعدادی از مسافران از نقاط مختلف کشور به استان گیلان و شهرستان رضوانشهر خواهند آمد لذا عدم شرکت در تجمعات و بازارهای شلوغ و عدم برگزاری دورهمی ها الزامی است.

     دکتر آبتین حیدرزاده افزود: با توجه به اینکه عوارض واکسیناسیون در تمام نقاط دنیا و کشور ها بسیار کمتر از بیماری کرونا است و نظر به اینکه بیماری کرونا می تواند برای گروهای سنی بالای ۶۰ سال بسیار مرگبار باشد، لذا از همه افرادی که برای واکسیناسیون از طرف مرکز بهداشت شهرستان دعوت می شوند تقاضا دارم بطور منظم برای تزریق واکسن مراجعه نمایند و این فرصت را از دست ندهند.

     شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *