×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام
۱۱۴مبتلای‌کرونا در ایلام بستری‌هستند

  • کد نوشته: 32342
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان ایلام همچنان با ۱۳ بستری جدید دارای بیشترین تعداد بستری‌های روزانه است که زنگ خطری برای مردم این شهرستان است.
    ۱۱۴مبتلای‌کرونا در ایلام بستری‌هستند
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونا در ایلام روبه کاهش است، گفت: هم‌اکنون ۱۱۴ مبتلای کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند.

    ۱۱۴مبتلای‌کرونا در ایلام بستری‌هستند
    ۱۱۴مبتلای‌کرونا در ایلام بستری‌هستند
    ۱۱۴مبتلای‌کرونا در ایلام بستری‌هستند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان ایلام همچنان با ۱۳ بستری جدید دارای بیشترین تعداد بستری‌های روزانه است که زنگ خطری برای مردم این شهرستان است.

    وی افزود: از بستری‌های جدید ۶ نفر نیز مربوط به آبدانان، چهار نفر ایوان، چهار نفر چرداول، چهار نفر دهلران، سه نفر مهران و یک نفر نیز مربوط به دره‌شهر است.

    دکتر کریمیان ادامه داد: روز گذشته ۸۰ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۳۷ هزار و ۸۴۴ نفر افزایش یافت.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده و مجموع فوتی‌های استان تا این لحظه ۷۶۹ نفر است.

    دکتر کریمیان ادامه داد: هفت شهرستان ایلام، ایوان، چوار، آبدانان، چرداول، دهلران و دره‌شهر نیز همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

    وی اظهار داشت: شهرستان‌های مهران، ملکشاهی، هلیلان، بدره و سیروان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *