×
×

نماینده ولی فقیه در استان گلستان
اقتداروصلابت ناجا نبایدخدشه‌دار شود

  • کد نوشته: 32675
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۳
  • ۰
  • وی با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی امروز بشر، افزود: فضای مجازی در کنار مزیت‌های فراوانی که دارد در مواردی می تواند موجب کاهش احساس امنیت و بروز جرایم و آسیب شود لذا دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ها باید برای مراقبت از این فضا برنامه‌های هدفمندی داشته باشند.
    اقتداروصلابت ناجا نبایدخدشه‌دار شود
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “سید کاظم نورمفیدی” در دیدار با فرمانده انتظامی استان گلستان، اظهار داشت:  نیروی انتظامی اقدامات بسیار ارزشمندی در سطح جامعه انجام می‌دهد که باید این فعالیت‌های شبانه روزی به مردم انعکاس داده شود.

    اقتداروصلابت ناجا نبایدخدشه‌دار شود

    وی با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی امروز بشر، افزود: فضای مجازی در کنار مزیت‌های فراوانی که دارد در مواردی می تواند موجب کاهش احساس امنیت و بروز جرایم و آسیب شود لذا دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ها باید برای مراقبت از این فضا برنامه‌های هدفمندی داشته باشند.

    نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دشمنان طی سال‌های اخیر برای تضعیف نیروی ایمان نوجوانان و جوانان کشورمان، اقدامات گسترده‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند تا از این طریق به اهداف پلید خود دست یابند.

    تامین نظم و امنیت

    امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به لزوم تعامل و همکاری سایر نهادها با پلیس، تصریح کرد: تامین نظم و امنیت و کاهش جرایم تنها وظیفه یک سازمان نیست و هیچ دستگاهی قادر نخواهد بود بدون کمک دیگران امنیت و آرامش جامعه را برقرار کند.
    وی افزود: برخورد انتظامی و قهری با جرایم، به عنوان آخرین راهکار مقابله بوده لذا باید با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم، زمینه را برای وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی از بین برد.
    آیت الله نورمفیدی با تاکید بر مقابله قاطع و قانونی با مخلان امنیت، گفت: قوانین مقابله با مجرمان و اراذل و اوباش باید بازدارنده باشد تا درس عبرتی برای اینگونه افراد شود که با رفتارهای ناهنجار خود امنیت شهروندان را به خطر نیندازند.

    نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه نباید اقتدار و صلابت ناجا در جامعه خدشه دار شود، بیان کرد: پلیس اسلامی ملجأ و پناهگاه امن مظلومان بوده و در عین حال در مقابل افراد شرور و مجرم مقتدرانه ایستادگی می کند.

    امام جمعه گرگان در ادامه گفت: نیروهای خدوم انتظامی الگوی افراد جامعه بوده و در معرض قضاوت شهروندان قرار دارند لذا باید همواره مراقب اعمال خود باشند و طوری رفتار کنند که مردم قانونمدار با دیدن آن‌ها احساس امنیت و آرامش کنند.

    وی افزود: برخی از جرایم و آسیب‌ها به دلیل عدم آگاهی و دانش افراد رخ می‌دهد لذا می توان با ارائه آموزش‌های هدفمند و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها، از وقوع آن ها پیشگیری کرد.

    نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه و بی وقفه پلیس گلستان، تصریح کرد: آحاد مردم و دستگاه های متولی باید در راه تامین نظم و امنیت جامعه یاریگر پلیس بوده و در حد توان خود به نیروی انتظامی کمک کنند.

     برخورد با مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس

    در ابتدای این دیدار، سردار “سعید دادگر” اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی و برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.
    وی افزود: با عزمی راسخ در راستای مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان امنیت تلاش کرده‌ایم که به لطف خدای متعال نتایج خوبی به همراه داشته و موجب رضایتمندی مردم و مسئولان شده است.
    فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: برای مقابله ریشه‌ای با پدیده‌هایی نظیر اوباش‌گری باید ابتدا علت را بیابیم و سپس با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و کار تخصصی برای حذف آن اقدام کنیم.
    وی با اشاره به برخورد قانونی پلیس با هنجارشکنانی که با پوشش و رفتار خود موجب آزرده خاطرشدن مردم می شوند، تصریح کرد: مقابله با اینگونه افراد از مطالبات بحق مردم بوده لذا ضرورت دارد دستگاه های متولی در این حوزه با جدیت تلاش کنند.
    سردار دادگر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس استان طی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه های ماموریتی مختلف از جمله کشفیات انواع مواد مخدر، انهدام باندهای سازمان یافته قاچاق چوب و محصولات جنگلی، کشف سلاح و مهمات انجام شده است.
    وی در پایان ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خوب مردم شریف استان در تامین نظم و امنیت، گفت: پلیس گلستان شبانه روز و با تمام وجود برای امنیت و آرامش مردم تلاش خواهد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *