فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در روستاهای این شهرستان افتتاح شد.
×
×

افتتاح ۳۶هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای دلگان

  • کد نوشته: 32739
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
  • ۰
  • فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در روستاهای این شهرستان افتتاح شد.
    افتتاح ۳۶هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای دلگان
  • تبلیغ هدفمند
    فرماندار: ۳۶هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای دلگان افتتاح شد
    افتتاح ۳۶هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای دلگان

    فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در  روستاهای این شهرستان افتتاح شد.

    مجتبی شجاعی اظهارداشت: به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با تلاش دهیاری‌ها و اعضای شورای اسلامی روستاهای دلگان و به مناسبت دهه کرامت عملیات زیرسازی و آسفالت روستاهای جبراباد،چاه خدابخش، هودیان و گرون به بهره‌برداری رسید.

    وی بیان کرد: توجه به ظرفیت و تکمیل زیرساخت‌های روستاهای بالای ۲۰ خانوار یکی از اهداف اصلی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان دلگان است که تاکنون اقدامات موثری در این خصوص انجام شده است.

    فرماندار دلگان خاطرنشان کرد تا قبل از سال ۹۹ تعداد ۱۴ روستا از مزایای طرح هادی برخوردار بوده‌اند که با تلاش و پیگیری هم‌اینک تعداد ۹ روستای دیگر به این آمار اضافه شده است.

    وی عنوان کرد: توجه کافی به روستاها نه تنها مانع حاشیه نشینی در شهرهای کلان بلکه باعث رشد و آبادانی روستاها خواهد شد.

    ایرج موحدی راد رییس بنیاد مسکن دلگان نیز از اجرای زیرسازی و آسفالت تعداد دیگری از روستاها خبر داد و گفت: در راستای توجه به روستاها و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در صدد هستیم در چند ماه آینده عملیات طرح هادی را در  سه روستای دیگرشهرستان شامل چاه شور شماره ۳ ،شهرک خسرین و کهنک چیل کنار را انجام دهیم.

    گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *