معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: صاحبان باشگاه های ورزشی برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به ویروس کرونا، ملزم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی هستند.
×
×

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان
باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

  • کد نوشته: 33074
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۶
  • ۰
  • معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: صاحبان باشگاه های ورزشی برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به ویروس کرونا، ملزم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی هستند.
    باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند
  • تبلیغ هدفمند
    باشگاه های ورزشی زنجان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند
    باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

    معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: صاحبان باشگاه های ورزشی برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به ویروس کرونا، ملزم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی هستند.

    غفار امانی،افزود: آن دسته از باشگاه های ورزشی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را سفت و سخت نگیرند در این صورت نسبت به پلمب باشگاه‌های آنها اقدام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه پیک پنجم کرونا در کشور آغاز شده است و در واقع ویروس دلتا مهلک‌تر از ویروس های جهش یافته دیگر است، اظهار داشت: باشگاهداران، مربیان، روئسای هیات های ورزشی و ورزشکاران یقین بدانند که با توجه به شرایط حاکم به دلیل شیوع این ویروس منحوس، بهتر است شیوه نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ارایه شده از سوی ستاد مقابله با کرونا استان زنجان به مرحله اجرا درآید تا هیچکس در دام این بیماری بسیار خطرناک گرفتار نشوند. 

    امانی با اشاره به اینکه ابتلا به ویروس کرونا دلتا، عواقب تلخ و ناخوشایندی را در پی دارد، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تلاش وافر دارد تا سلامت فعالان در عرصه ورزش با تهدید و خطر مواجه نشود و به همین دلیل با باشگاهدارانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده باشند طبق مقررات در نظر گرفته شده و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.     

    وی اظهار داشت: بازرسان این اداره کل همواره به طور سرزده از باشگاه‌های ورزشی بازدید می کنند و اگر باشگاهداری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جدی نباشد در این صورت باشگاه خاطی تذکر دریافت کرده و یا پلمب خواهد شد.  

    امانی با بیان اینکه رشته های ورزشی پربرخورد همانند کشتی و ورزش های رزمی و همچنین استخرها تا خوب شدن شرایط و وضعیت کرونایی، حق فعالیت ندارند و تمام تلاش ها این است تا به سلامت از پیک پنجم عبور کنیم،  افزود: از ابتدای تیر ماه تاکنون ۱۵ مورد تذکر به باشگاه های ورزشی زنجان داده شده اما هیچ باشگاهی پلمب نشده است.

    معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: هنوز دستورالعمل جدیدی از سوی ستاد مقابله با کرونا استان زنجان مبنی بر تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی به این اداره کل ارسال نشده است.

    به گزارش ایرنا، پارسال طی چندین ماه اماکن و باشگاه های ورزشی استان به حالت تعطیل درآمدند و قریب ۴۰ باشگاه ورزشی نیز به علت عدم رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، پلمب شدند.   

    در حال حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *