×
×

تخصیص ۶۰ میلیارد ریالی برای چمن مصنوعی فوتبال مینودشت

  • کد نوشته: 33153
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۴
  • ۰
  • سرپرست اداره ورزش و جوانان مینودشت گفت که با موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال استادیوم ورزشی شهید اقبالی این شهرستان تخصیص یافت.
    تخصیص ۶۰ میلیارد ریالی برای چمن مصنوعی فوتبال مینودشت
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست اداره ورزش و جوانان مینودشت گفت که با موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال استادیوم ورزشی شهید اقبالی این شهرستان تخصیص یافت.

    جواد عجم با یادآوری اینکه استادیوم ورزشی شهید اقبالی با ۲۰ هزار متر مربع وسعت از سال ۹۲ با راه اندازی پیست دو و میدانی، سپس نصب دکل روشنایی و بخشی از سکوی تماشاگران آغاز به‌کار کرد، اظهارداشت: ورزشکاران رشته فوتبال به دلیل نبود زمین چمن استاندارد مجبور به فعالیت در زمین خاکی این استادیوم هستند. 

    وی بابیان اینکه نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال مطالبه ورزشکاران مینودشتی است، افزود: که با پیگیری مسوولان استانی و شهرستانی، رییس سازمان برنامه و بودجه تیرماه امسال در جریان سفر به گلستان با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اجرای این پروژه موافقت کرد که هم اکنون این اعتبار به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شده است.

    به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته چمن مصنوعی زمین فوتبال یک هکتاری ورزشگاه شهید اقبالی مینودشت تا سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد و پیگیری برای ایجاد سالن رختکن، توسعه سکوی تماشاگر و خوابگاه برای ورزشکاران در این استادیوم در دستورکار قرار دارد. 

    سرپرست اداره ورزش و جوانان مینودشت، سالن های ورزشی چند منظوره بانوان و پایگاه قهرمانی را ۲ پروژه‌ نیمه تمام این شهرستان دانست و اظهارداشت: عملیات ساخت سالن ورزشی بانوان از سال ۹۰ آغاز شده و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ساخت سالن پایگاه قهرمانی نیز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

    عجم گفت: هم اکنون‌ ‌ مینودشت ۱۷ سالن ورزشی سرپوشیده و ۶ فضای ورزشی روباز با مجموع مساحت ۶۷ هزار و ۴۸۴ متر مربع دارد که حدود یک سوم آن در دولت یازدهم و دوازدهم احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *