×
×

توزیع ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در گلستان توسط سپاه نینوا

  • کد نوشته: 33193
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۶
  • ۰
  • جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت که این نهاد در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام مواسات و کمک مومنانه برای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا با همکاری نیکوکاران، تاکنون ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع کرده است.
    توزیع ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در گلستان توسط سپاه نینوا
  • تبلیغ هدفمند
    سپاه نینوا ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در گلستان توزیع کرد
    توزیع ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در گلستان توسط سپاه نینوا

    جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت که این نهاد در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام مواسات و کمک مومنانه برای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا با همکاری نیکوکاران، تاکنون ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع کرده است.

    سرهنگ سیدموسی حسینی  در مراسم متمرکز شانزدهمین مرحله استانی نهضت کمک‌های مومنانه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سراسر گلستان در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس اظهار داشت: این کمک‌ها تا بهبودی شرایط و پایان بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

    وی بابیان اینکه کمک‌های مومنانه مردم گلستان به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان تبدیل به فرهنگ عمومی شده و شکل نهضت به خود گرفته است، افزود: سپاه و بسیج، جان مردم هستند و همواره بویژه در حوادث و بلایای طبیعی و غیرمترقبه و نیز بیماری کرونا در کنار مردم خواهند ماند.

    سرهنگ حسینی اضافه کرد: خدمت صادقانه، خالصانه و بدون منت به مردم یک تکلیف قانونی و شرعی است و همه مسوولان باید در انجام آن تلاش کنند.

    جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: همین قدرت و اقتدار است که دشمنان تلاش دارند با ترفندهای مختلف به ابهت انقلاب خدشه وارد نمایند.

    همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که این نهاد از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تا کنون ۳۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده است که ۲ هزار بسته آن امروز توزیع می‌شود.

    سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور افزود: ارزش هر بسته معیشتی شامل اقلامی چون برنج، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی و سویا و یک شلوار و بلوز ورزشی ویژه نوجوانان سه میلیون ریال است

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *