×
×

تست کرونا رایگان شد

  • کد نوشته: 33355
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار از سازمان بیمه سلامت، در نامه دبیرخانه شورای‌ عالی بیمه سلامت آمده است: به ‌منظور کاهش پرداخت از جیب مردم و شناسایی به ‌موقع افراد مشکوک مبتلا به کووید ۱۹ با عنایت به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری، خود پرداخت (فرانشیز) به‌ منظور دریافت تست گلوبال تشخیص آزمایشگاهی کووید ۱۹ با کد ۸۰۵۱۱۹ کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت، در بخش سرپایی با رعایت شرایط ذیل تا سقف تعرفه بخش دولتی رایگان و به‌ طور کامل توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.
    تست کرونا رایگان شد
  • تبلیغ هدفمند

    دبیرخانه شورای‌ عالی بیمه سلامت با ارسال نامه‌ای، رایگان شدن خود پرداخت (فرانشیز) تست تشخیصی کووید ۱۹ را به مراکز درمانی و تشخیصی کشور اعلام کرد.

    تست کرونا رایگان شد


    به گزارش بازار کسب و کار از سازمان بیمه سلامت، در نامه دبیرخانه شورای‌ عالی بیمه سلامت آمده است: به ‌منظور کاهش پرداخت از جیب مردم و شناسایی به ‌موقع افراد مشکوک مبتلا به کووید ۱۹ با عنایت به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری، خود پرداخت (فرانشیز) به‌ منظور دریافت تست گلوبال تشخیص آزمایشگاهی کووید ۱۹ با کد ۸۰۵۱۱۹ کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت، در بخش سرپایی با رعایت شرایط ذیل تا سقف تعرفه بخش دولتی رایگان و به‌ طور کامل توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

    سازمان بیمه سلامت در تشریح این شرایط افزود: اول اینکه صرفاً در مراکز مجاز ارائه خدمت طبق اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با رعایت استانداردها و ضوابط فنی آزمایشگاه مرجع سلامت در مرکز ارائه‌دهنده خدمت صورت گیرد.
    دوم اینکه رعایت اندیکاسیون و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل مصوب ابلاغی دبیرخانه شورای‌ عالی بیمه سلامت کشور صورت گیرد و سوم ثبت اطلاعات در سامانه‌های پرونده الکترونیک سطح یک تبادل اطلاعات و در سامانه پرونده الکترونیک ایرانیان (سپاس) سطح دو انجام شود.
    به گزارش بازار کسب و کار، رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۰ مرداد ماه در توصیه‌ای به مسئولان، مسئله تأمین گسترده واکسن را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: واکسن کرونا چه از راه واردات و چه با تولید داخلی باید با تلاش مضاعف و به هر شکل ممکن تأمین شود و در اختیار همه مردم قرار بگیرد.
    ایشان با اشاره به هزینه‌های سنگین آزمایش‌های تشخیص کرونا تأکید کردند: دولت و بیمه‌ها کمک کنند تا بیماریابی و آزمایش‌های تشخیص به صورت رایگان و وسیع در اختیار همه مردم قرار بگیرد.
    مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نیز در راستای فرمایش مقام معظم رهبری درباره رایگان شدن تست‌های تشخیصی کرونا اعلام کرد که این سازمان آمادگی کامل جهت اجرای آن را دارد.
    محمد مهدی ناصحی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «طغیان بیماری کرونا مساله اول و فوری کشور است.» و دستور معظم‌له به دولت و بیمه‌ها جهت رایگان نمودن تست‌های تشخیصی کرونا، سازمان بیمه سلامت ضمن اعلام آمادگی کامل برای پوشش اقدامات تشخیصی کرونا، جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، سهم خودپرداخت (فرانشیز) بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت برای انجام تست‌های تشخیصی کرونا را رایگان اعلام نماید.

    منبع: سازمان بیمه سلامت

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *