×
×

شش ایده اشتغال‌زایی بدون نیاز به سرمایه

  • کد نوشته: 33411
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۳
  • ۰
  • تقریباً اکثر مردم روزانه ساعاتی را با تلفن همراه خود سر می‌کنند. در این بین، کسانی دیگر نیز هستند که به جای وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی، از روش‌های مختلفی و صرفاً با بهره‌گیری از تلفن همراه خود درآمد کسب می‌کنند. قطعاً می‌توان گفت که همه علاقه‌مندیم تا درآمد راحتی داشته باشیم. کسب درآمد با این وسیله ارتباطی که امروزه جزئی از وجود انسان می‌باشد موضوعی است که قصد دارم در اینجا به آن بپردازم.
    شش ایده اشتغال‌زایی بدون نیاز به سرمایه
  • تبلیغ هدفمند

    در این قسمت ۶ روش برای کسب درآمد با تلفن همراه را توضیح خواهیم داد که البته در حال حاضر نیز افراد بسیاری از این روش‌ها، کسب درآمدهای بسیار عالی دارند.

    شش ایده اشتغال‌زایی بدون نیاز به سرمایه

    تقریباً اکثر مردم روزانه ساعاتی را با تلفن همراه خود سر می‌کنند. در این بین، کسانی دیگر نیز هستند که به جای وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی، از روش‌های مختلفی و صرفاً با بهره‌گیری از تلفن همراه خود درآمد کسب می‌کنند. قطعاً می‌توان گفت که همه علاقه‌مندیم تا درآمد راحتی داشته باشیم. کسب درآمد با این وسیله ارتباطی که امروزه جزئی از وجود انسان می‌باشد موضوعی است که قصد دارم در اینجا به آن بپردازم.


    در این قسمت ۶ روش برای کسب درآمد با تلفن همراه را توضیح خواهیم داد که البته در حال حاضر نیز افراد بسیاری از این روش‌ها، کسب درآمدهای بسیار عالی دارند.
    به طور مثال اگر دانشجو هستید یا اینکه روزانه وقت بسیاری را در خانه و به تنهایی سپری می‌کنید، می‌توانید به فکر درآمدزایی نیز باشید. اگر به این حوزه علاقه‌مندید و می‌خواهید که درآمد داشته باشید، قطعاً خواهید توانست به میزان درآمد دلخواهی برسید. اما اجازه دهید بیش از این سراغ حاشیه نرویم و به بحث اصلی بپردازیم.
    ۱. مدیر شبکه‌های اینستاگرام و یا تلگرام شوید: یکی از ایده‌هایی که می‌توان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد، این است که در کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی مدیر شوید و کارهای مدیریت آن‌ها را در دست بگیرید. وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای زیادی هستند که در صفحات اجتماعی نیز فعالیت می‌کنند. اما شاید همه آن‌ها زمان کافی برای فعالیت و مثلاً ارسال پست، پاسخ به دایرکت و این موارد را نداشته باشند. کاری که معمولاً انجام می‌دهند، این است که مدیریت صفحه یا کانال خود را به دست دیگران می‌سپارند.
    اگر شما بتوانید این مهارت را یاد بگیرید، می‌توانید با مدیریت همزمان چند صفحه یا کانال درآمد خوبی را داشته باشید. اما چطور می‌توانید خودتان را به عنوان کسی که می‌تواند این موارد را مدیریت کند معرفی کنید؟
    روش اول: ثبت‌نام در سایت‌هایی مانند پونیشا: با ثبت‌نام در وب‌سایت‌هایی مانند پونیشا و انجام میدم و فعالیت در آن‌ها، زمانی که پروژه جدیدی در این زمینه منتشر شود، می‌توانید پیشنهاد خودتان را ثبت کنید تا صاحب پروژه، بتواند از بین درخواست‌کنندگان یکی را برای انجام آن انتخاب کند.
    روش دوم: ساخت یک صفحه در اینستاگرام برای این موضوع :می‌توانید در اینستاگرام یک صفحه بسازید و تخصص خودتان را ارائه دهید. مثلاً می‌توانید صفحه‌ای بسازید و در آن تخصص‌تان که مدیریت صفحه و کانال می‌باشد را ارائه دهید.
    ‌۲. تولید و فروش محتوای آموزشی: حوزه آموزش، جزء یکی از پول‌سازترین حوزه‌هاست. به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا در این زمینه فعالیت کنند. البته یکی از ملزومات فعالیت در این حوزه، داشتن مهارت کافی است. اگر شما در یک زمینه مهارت دارید و می‌خواهید از آن درآمد کسب کنید، می‌توانید از مهارتی که دارید، فیلم تهیه کنید و به عنوان یک دوره آموزشی برای فروش قرار دهید.
    ۳. درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: همیشه بوده‌اند کسب و کارها و افرادی که سعی می‌کنند برای خود تبلیغ کنند تا از این طریق بتوانند خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. در اینستاگرام نیز بحث تبلیغات بسیار بالاست و اگر تبلیغات به خوبی انجام شود، هم برای تبلیغ‌کننده می‌تواند خوب باشد و هم برای صفحه‌ای که تبلیغات را نمایش می‌دهد منبع درآمد مناسبی است.
    ۴. ساخت محتوا برای صفحات اینستاگرامی:به جز صفحاتی که شخصی هستند یا صفحه‌هایی که هدف خاصی از فعالیت در اینستاگرام ندارند، بقیه صفحات معمولاً محتوای خوبی را ارائه می‌دهند تا هم بتوانند دنبال‌کننده‌های جدیدی جذب کنند و هم اینکه دنبال‌کننده‌های فعلی‌شان را راضی نگه دارند. تولید محتوا معمولاً کار زمان‌بری است و برای اینکه بتوان محتوای خوبی را ارائه داد، باید زمان زیادی را صرف کرد.
    ۵. درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش: این روش نیز یکی از روش‌های عالی برای کسب درآمد با موبایل است که در حال حاضر افراد زیادی از سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا درآمدهای بالا کسب می‌کنند.
    ۶. ساخت و فروش صفحه اینستاگرام + خدمات آن:خرید و فروش صفحه اینستاگرام نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب درآمد با گوشی موبایل باشد. شما هم می‌توانید خودتان صفحه بسازید و دنبال‌کننده‌های زیادی را جذب کنید و سپس آن‌ها را بفروشید و هم می‌توانید صفحه‌های دیگران را بخرید و سپس با قیمت بالاتر بفروشید.

    نویسنده: سکینه جافر نوده
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *