مدیرکل پست استان گلستان خبر از راه اندازی مرکز نوآوری، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته پست داد.
×
×

مدیرکل پست گلستان:
آغاز به کار مرکز نوآوری پست گلستان

  • کد نوشته: 33744
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۰
  • ۰
  • مدیرکل پست استان گلستان خبر از راه اندازی مرکز نوآوری، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته پست داد.
    آغاز به کار مرکز نوآوری پست گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل پست استان گلستان خبر از راه اندازی مرکز نوآوری، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته پست داد.

    آغاز به کار مرکز نوآوری پست

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گلستان؛ مهرداد جلالی مدیرکل پست استان اظهار داشت: به مناسبت هفته پست مرکز نوآوری، تجارت الکترونیک و لجستیک پست استان گلستان در تاریخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۰ همزمان با چهار استان دیگر به صورت پایلوت در گلستان افتتاح شد.

    وی در این خصوص گفت:  برای ایجاد تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین خدماتی که در شرکت ملی پست انجام شده، راه‌اندازی مرکز نوآوری و تجارت الکترونیک است.

    مهرداد جلالی در ادامه افزود: سیاست اصلی شرکت ملی پست.، تمرکز بر انجام کارآمد و بهینه عملیات اصلی لجستیکی و هوشمند سازی و توسعه خدمات، خصوصاً خدمات سکوی تجارت الکترونیک از طریق بخش خصوصی و استارتاپ‌هاست را انجام دهد.
    وی تأکید کرد: به همین خاطر  طرحی با عنوان طرح شتاب‌دهی شرکت پست تعریف شده است که در این طرح با حضور بیش از ۷۰ مرکز رشد، شتاب‌دهنده و پارک‌های علم و فناوری و صنایع مختلف در سراسر کشور ارتباط برقرار شده و تعداد زیادی از استارتاپ‌های فعال جذب شبکه شده‌اند تا در کنار این مجموعه فعالیت کنند.

    مدیرکل پست گلستان افزود: برای این‌که استارتاپ‌ها روی ارائه خدمات تخصصی پستی و توسعه سکو تمرکز داشته باشند ، تأسیس مرکز نوآوری شرکت پست از ابتدای سالجاری در دستور کار قرار گرفته  که در گام نخست شعب در تاریخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۰ این مرکز در استان‌های گلستان، خراسان رضوی، اصفهان و یزد راه‌اندازی شد.

    وی در پایان تأکید کرد: افراد و تیم‌هایی که دارای ایده‌اند و در این بین استارتاپ‌هایی که قصد کار فعالیت بر روی پلتفرم توسعه خدمات پستی همانند سیستم‌های پردازش و هوش مصنوعی دارند می‌توانند در مراکز رشد پست مورد پذیرش قرار گیرند. و پارک‌ فاوا و پارک علم فناوری از آن‌ها حمایت می‌کنند و شرکت ملی پست نیز متعهد خواهد شد وقتی محصول مورد نظر پیاده‌سازی گردید خرید و ورود آن به بازار را مورد تضمین قرار دهد.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *