×
×

تمرکزدولت بر توسعه استان‌های مرزی است

  • کد نوشته: 34112
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار، احمد وحیدی روز دوشنبه در بدو ورود به استان کردستان و در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کردستان استانی مهم با ظرفیت‌های بسیار است.
    تمرکزدولت بر توسعه استان‌های مرزی است
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین تلاش‌های دولت بر توسعه استان‌ها به‌ویژه استان‌های مرزی متمرکز است که کردستان از جمله آنهاست.

    تمرکزدولت بر توسعه استان‌های مرزی است

    به گزارش بازار کسب و کار، احمد وحیدی روز دوشنبه در بدو ورود به استان کردستان و در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کردستان استانی مهم با ظرفیت‌های بسیار است.

    وی افزود:  از جمله این ظرفیتها می توان به وجود مرز،  منطقه آزاد، طبیعت بکر و زیبا و به ویژه و مردم خوب، پرتلاش و وفادار آن اشاره کرد که زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم می‌کند. 

    وزیر کشور گفت: یکی از تلاش های مهم دولت، توسعه استانهای مرزی است که بعضی کمبودها و مشکلات با این برنامه ها رفع خواهد شد.

    وزیر کشور روز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کردستان به سنندج سفر کرده است.

    حضور در گلزار شهدای سنندج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان کردستان و شرکت در جلسه شورای اداری استان و معارفه استاندار جدید در سالن سینما بهمن سنندج از برنامه‌های سفر وزیر کشور به کردستان است.
    اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه ۲۶ آبان در جلسه هیات دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار کردستان در دولت سیزدهم معرفی شد.

    اسماعیل زارعی کوشا متولد ۱۳۵۷ در شهرستان قروه و کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری در رشته فقه و مبانی حقوق و کارشناس حسابداری است.

    وی پیش از این مسوولیت‌هایی چون مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرماندار و قائم مقام شهرداری کلانشهر قم، فرماندار شهرستان نهاوند، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خوزستان و همدان و مدیر طرح و نظارت مرکز موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشته است.

    پیش از این بهمن مردانیا از ۲۲ مهر ۱۳۹۶ تاکنون(چهار سال) استاندار کردستان بود، وی متولد ۱۳۴۴ شهرستان بیجار، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و نماینده بیجار در دور هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

    استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *