×
×

هیچ ارتباطی بین کشاورزان اصفهانی با فرصت طلبان وجود ندارد

  • کد نوشته: 34213
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۶
  • ۰
  • حسین محمدرضایی روز شنبه اظهار داشت: تنها مطالبه و خواسته بحق کشاورزان دریافت حقابه و برگرداندن معیشت به آنها و احیای زاینده رود است.
    هیچ ارتباطی بین کشاورزان اصفهانی با فرصت طلبان وجود ندارد
  • تبلیغ هدفمند

    عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان همواره خواستار احقاق مطالبات خود بوده اند و هیچ ارتباطی با فرصت طلبان ندارند.

    حسین محمدرضایی روز شنبه اظهار داشت: تنها مطالبه و خواسته بحق کشاورزان دریافت حقابه و برگرداندن معیشت به آنها و احیای زاینده رود است.


    وی با بیان اینکه کشاورزان در تحصن ۱۷ روزه نشان دادند که اجازه هیچ گونه سوء استفاده و بهره‌برداری سیاسی را به فرد یا گروهی نخواهند داد، ادامه داد: عمده مطالبات کشاورزان مبنی بر اجرای کامل مصوبات شورای عالی آب، شورای هماهنگی زاینده رود و شورای تامین استان و پرداخت کامل حق نَکاشت و خسارتی است که سال‌ها خشکسالی بر زندگی آنها وارد کرده است.
    وی با بیان اینکه تحقق نیافتن کامل مصوبات در شوراهای مختلف باعث شکل گیری بی‌اعتمادی در جامعه کشاورزان شده است، تصریح کرد: اوایل هفته گذشته بود که  ۱۰ نفر از اعضای صنف کشاورزی اصفهان، شورای میراب‌های شرق و شورای آب‌بران غرب استان به نمایندگی از جمعیت ۴۵۰ هزار نفری کشاورزان اصفهان با استاندار و پا درمیانی آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان به توافق رسیدند و بیانه ای در هفت بند تنظیم  شد  که بند انتهایی مبنی بر جمع شدن چادر کشاورزان از بستر زاینده رود بود.
    وی گفت: این توافق نمایندگان جامعه کشاورزی در حالی صورت گرفت که پس از طرح موضوع با تحصن کنندگان عده ای از آنها به این توافق معترض بودند و تعدادی مجاب شدند و به خانه های خود بازگشتند.
    به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کشاورزان اصفهان پس از ۱۷ روز در بستر خشک زاینده‌رود سوم آذر امسال با توافق صورت گرفته با مسوولان پایان یافت و مطالبات آنها مورد پیگیری قرار گرفت اما با وجودیکه صنف کشاورزی بطور رسمی اعلام کرد که برای جمعه پنجم آذر دعوت به تجمع دوباره صورت نگرفته است تعدادی از افراد دیروز در بستر زاینده رود حضور یافتند که منجر به درگیری هایی شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *