انگار دارو خانه ها هم می دانند که زخم خورده ایم , که همیشه باقیمانده ی پولمان را چسب زخم می دهند خدایا دیگر صبرمان با درد هایمان نمی خواند صبری که دادی تمام شد اما درد هایمان همچنان هست و تمام داشته و نداشته هایمان را به حراج گذاشته ایم و حسرت هایمان به قیمت عمرمان تمام شده است چه تحملی دارد این دل ما و چه لجباز شده است استخوانهای ماکه هنوز روی هم ایستاده اند.
×
×

عده‌ی کمی زندگی می کنند,
مابقی فقط زنده‌ایم

  • کد نوشته: 34788
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۱
  • ۰
  • انگار دارو خانه ها هم می دانند که زخم خورده ایم , که همیشه باقیمانده ی پولمان را چسب زخم می دهند خدایا دیگر صبرمان با درد هایمان نمی خواند صبری که دادی تمام شد اما درد هایمان همچنان هست و تمام داشته و نداشته هایمان را به حراج گذاشته ایم و حسرت هایمان به قیمت عمرمان تمام شده است چه تحملی دارد این دل ما و چه لجباز شده است استخوانهای ماکه هنوز روی هم ایستاده اند.
    مابقی فقط زنده‌ایم
  • تبلیغ هدفمند

    انگار دارو خانه ها هم می دانند که زخم خورده ایم , که همیشه باقیمانده ی پولمان را چسب زخم می دهند خدایا دیگر صبرمان با درد هایمان نمی خواند صبری که دادی تمام شد اما درد هایمان همچنان هست و تمام داشته و نداشته هایمان را به حراج گذاشته ایم و حسرت هایمان به قیمت عمرمان تمام شده است چه تحملی دارد این دل ما و چه لجباز شده است استخوانهای ماکه هنوز روی هم ایستاده اند.

    در کشور عزیز ما ایران هر روز به یک بهانه ای با توجه به طرحها و تصویبات مسئولین کشوری مخالفت ها و موافقتهایی انجام می پذیرد که فقیر و غنی کارگر و بیکار وکارمند…..نمی شناسد و به نوعی افکار همه را مشغول خود می سازد مدتی پیش بود که طرح”صیانت ازحقوق کاربران در فضای مجازی و در حال حاضر هم بحث سر اینکه ساعت رسمی کشور تغییر کند یا طبق روال ۶ماه دوم به تیک تاک خود ادامه دهد اگر به معنی لغت صیانت توجه داشته باشیم یعنی نگه داشتن, نگهبانی , حفظ و نگهداری خیلی از چیزهایی که برای ما با ارزش و جزو اصالت ما محسوب می شود .

    به نظر شما، چرا دولتی‌ها هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی و اجتماعی وفرهنگی …کشور نشان نمی‌دهند؛ پاسخی ندارند یا در حال یافتن راه چاره‌اند ؟
    تخلفات مالی ۱۲۳میلیا رد تومانی, اختلاس ۷/۴میلیارد دلاری سازمان بازنشستگی,اختلاس ۱۵۰میلیون تومانی در صداوسیما, برداشت ۱۶میلیارد تومانی از حساب دولت, دریافت رشوه ۱۷۰میلیاردی…حیف ومیل با اتلاف شدن ۷۰۰میلیارد دلار سرمایه ملت , اختلاس ۱۲میلیاری در واحد کمیته امداد, ۸هزار میلیارد تومان صندوق ذخیره ی فرهنگیان, ناپدید شدن ۲۰هزار میلیارد تومان , فرار کلاهبردار ها با ۱۴۰۰میلیارد تومان به خارج از کشور, استفاده های شخصی از ویلاهای مصادره ای, داشتن حساب بانکی و هزار میلیارد تومانی ها, اعطای وام بدون ضمانت و با تبانی , کلاهبرداری از صرافی یکی از بانکها , واگذاری املاک نجومی به برخی از افراد خاص, اعطای تسهیلات میلیاردی به آقازاده ها, فساد در صنعت و واردات , رانت دلار ۴۲۰۰تومانی, قاچاق کالا و مواد مخدر و دلالی و مافیا بازی , دارو , فساد نفتی, زمین خواری, صنایع , کشاورزی مخلوط کردن شن و ماسه بادی و خاک با گندم , شکر , قاچاق خاک و چوب واقعا به کدام سمت پیش می رویم و در کجای این جهان زندگی می کنیم و چشم به روی مشکلات اصلی بسته ایم و د رحال حل حاشیه ها و گول زدن خودمان هستیم راستی اصلا چرا و چگونه این تخلف و مشکلات زیر سایه ی اسلام و مذهب مسلمانیمان پیش آمد مشکلاتی که برای حل آن گریباگیر ملتی می شویم که زیر فشار های نابسامان آب شده اند . معضلاتی که افسار گسیخته اند و راه حل مناسب و منطقی هم ندارند . تلاطم هایی که از سمت مسئولین کشوری است و قصه هایی که سری دراز دارد ؛اما قربانیان آن مردم هستند .
    به خاطر فقر و نداری , و محتاج شدن به نان شب پدر خانواده و فرزندان , ستون خانه (مادر و همسر) خود را در آغوش فرد بیگانه می بیند اما این روند برایش عادی و طبیعی شده است خدایا به کی پناه ببریم که این معضل و فساد بیش از حد و حل نشدنی کشورمان را درک کند .؟! آنوقت دم از طرح صیانت می زنیم و با پافشاری تمام و رای هایی که دو دست بلند می شود می خواهیم آن را اجرا کنیم صیانتی که معنای آن در بحث گسترده و جهانی یعنی حفاظت و نگهداری است . حفاظت و نگهداری از ارزشها و هویت هایی که اصالت ما را بیان می کند
    حواسمان باشد ما آدم های بانشاط و قوی , خسته و بی پناهیم , افراطی محبت می کنیم اما محتاج حمایت و محبتیم . ما در کمال انسانیت و عشق, گوش شنوای درد های دیگرانیم اما دردهای ناگفته زیاد داریم محکم هستیم و همه تصور می کنند به هیچ کس نیاز نداریم اما از همه تنهاتریم پس حواستان باشد سهم ما به اندازه ی وقاحت و خودخواهی های شما نیست. ترازوی عدالت خود را درست کنید . حق پرستی را به شعار و واژه ی مظلوم قرن تبدیل نکنید که عده ی کمی زندگی کنند و مابقی فقط زنده باشند..

    نویسنده: سهیلا علاالدین
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *