×
×

حمزه کرایلو در دومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان:
در پیشبرد اهداف سازمانی، شورای مربیان را با هدف همیاری و هم اندیشی تشکیل دهیم

  • کد نوشته: 35090
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل گفت: برای موفق شدن در امورات باید برنامه ریزی داشته باشیم و در گذشته خود نمانیم و تدابیر و سیاست های جدیدی را باید داشته باشیم تا عقب نمانیم.
    در پیشبرد اهداف سازمانی، شورای مربیان را با هدف همیاری و هم اندیشی تشکیل دهیم
  • تبلیغ هدفمند

    دومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با محوریت دستورالعمل اجرایی موضوع بند “ب” تبصره ۷۵ در روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

    در پیشبرد اهداف سازمانی، شورای مربیان را با هدف همیاری و هم اندیشی تشکیل دهیم

    به گزارش بازار کسب کار از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل گفت: برای موفق شدن در امورات باید برنامه ریزی داشته باشیم و در گذشته خود نمانیم و تدابیر و سیاست های جدیدی را باید داشته باشیم تا عقب نمانیم.

    وی افزود: لازمه رسیدن به اهداف، داشتن برنامه‌ریزی است و زمانی‌ که برای تمام کارها و اهداف‌تان به‌طور مستمر برنامه‌ریزی داشته باشید، می‌توانید محدودیت‌ها و موانعی که بر سر راه‌تان وجود دارند را شناسایی کنید.
    کرایلو در ادامه گفت: مربیان در خط مقدم امر مهم مهارت آموزی هستند و باید از تمامی ظرفیت های این قشر پرتلاش استفاده کرد و ما بنا داریم شورای مربیان را با هدف همیاری و هم اندیشی در پیشبرد اهداف سازمانی تشکیل دهیم.
    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در بخشی دیگر بیان کرد: بخش خصوصی و همکاران پرتلاش در حوزه آموزشگاه های آزاد ظرفیت بزرگی برای هم اندیشی در خصوص نهضت مهارت افزایی هستند که باید به این حوزه اعتماد کنیم و برخی امورات را به کانون انجمن صنفی واگذار کنیم.
    وی همچنین گفت: خیرین مهارتی استان گلستان با توجه به ظرفیت قانونی که مجلس شورای اسلامی محقق کرده است می توانند در نهضت مهارت افزایی استان سهم داشته باشند.
    کرایلو اظهار کرد: دستورالعمل موضوع بند “ب” تبصره ۷۵ در راستای اثربخشی و کارآمدی آموزش های مهارتی و پروژه محوری شدن مهارت ها اجرایی شده است را باید با جدیت انجام شود.
    شایان ذکر است در این جلسه معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی ،رؤسای ستادی،رؤسای مراکز، رئیس انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان و کارشناسان هر کدام در خصوص مسائل و موضوعات تحت سرپرستی خود مطالبی را ارئه کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *