×
×

مدیر مخابرات منطقه گلستان
وقوع ۱۱هزار فقره سرقت تجهیزات مخابرات در سال گذشته

  • کد نوشته: 35142
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۹
  • ۰
  • غلامعلی شهمرادی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ۱۱ هزار فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سال گذشته موجب ایجاد اختلال در ارائه خدمات به مشتریان شده‌است.
    وقوع ۱۱هزار فقره سرقت تجهیزات مخابرات در سال گذشته
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مخابرات منطقه گلستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: ۱۱ هزار فقره سرقت تجهیزات مخابرات در سال گذشته صورت‌گرفته است.

    وقوع ۱۱هزار فقره سرقت تجهیزات مخابرات در سال گذشته

    غلامعلی شهمرادی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ۱۱ هزار فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سال گذشته موجب ایجاد اختلال در ارائه خدمات به مشتریان شده‌است.

    وی از رسانه‌ها خواست تا به کمک مخابرات بیایند تا با کاهش و پیشگیری از این معضل بتوان خدمات مناسب و به‌موقع به مردم ارائه و رضایت آنان را کسب کنند واز بروز خسارات بیشتر به مخابرات جلوگیری شود.
    مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن اشاره به شعار امسال اتحادیه جهانی مخابرات تحت عنوان ((فناوری‌های دیجیتال برای سالمندان و سالمندی سالم )) گفت: فناوری‌های مخابرات و دیجیتال فرایند دریافت خدمات را برای سالمندان آسان می‌کند و موجب خواهد شد با دریافت خدمات غیرحضوری و ایجاد بستری برای کسب‌وکارهای دیجیتال درآمد مناسب داشته باشند .

    شهمرادی افزود: از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷۴ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۶۲۱ میلیارد ریال و با نگاه عدالت‌محوری و توزیع مناسب در سراسر استان آماده بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد .
    وی خاطر نشان کرد: فیبر نوری در ۶۷ نقطه استان و فیبر رسانی به مراکز و سایت‌های مخابراتی خبر داد و گفت: در ۲۵ نقطه‌ی استان توسعه پورت‌های پرسرعتadsl_vdsl_ftth داشته‌ایم .
    شهمرادی دلیل عمده عدم رضایتمندی مردم و مشتریان را چالش‌های پیش روی مخابرات دانست و گفت افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی یکی از معضل‌ها و چالش‌هایی است که منجر به نارضایتی مردم شده‌است و مشتریان انتظار دارند مشکل بلافاصله حل شود .
    وی در پایان گفت ۱۱ هزار فقره سرقت در سطح استان داشتیم و حجم بالایی از نارضایتی ایجادشده که برای رفع خرابی‌ها نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی است که بتوانیم در کوتاه‌ترین فرصت ارتباطات مجدد برقرار شود و با توجه به ظرفیت موجود در مخابرات رسیدگی به این حجم خرابی‌ها در زمان مورد انتظار مشتریان امکان‌پذیر نخواهد بود و لازم است مشتریان در این زمینه شرایط مخابرات را درک و همراهی لازم را داشته باشند.
    مدیر منطقه گلستان استفاده از سامانه ۲۰۰۰ را برای واریز قبض توصیه کرد و گفت : مزیت واریز قبض با سامانه ۲۰۰۰،وصل بلافاصله‌ی تلفن قطع می‌باشد .
    وی گفت :در بهینه‌سازی شبکه ارتباطات سیار جزو سه استان برتر کشور می‌باشیم و بیش‌از ۹۵ درصد از روستاهای استان از اینترنت پرسرعت استفاده و ۶۸۰ روستا از سرویس اینترنت خانگی بهره‌مند بوده و این نشان از عزم راسخ کارکنان مخابرات منطقه گلستان در خدمت رسانی به مردم وجلب رضایت آن ها است.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار

    گفتنی است برخی شهروندان مرکز استان همچنان پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب از خدمات ۴۰ سال پیش بهره می برند و با وجود انتقادهای فراوان نسبت به این موضوع هیچگونه ترتیب اثری در این خصوص داده نشده و هر ساله‌ با وعده‌های مختلف این موضوع به تاخیر می افتد حال اینک گفته می شود مناطق معترض جز مناطق پر تراکم شهری گرگان محسوب می شود.

    و از سوی به تازگی به عاملی نوظهور که هر چند در گذشته هم وجود داشته اما در سالهای اخیر بیشتر با آن روبرو هستیم و آن هم سرقت تجهیزات مخابراتی است که می طلبد مسئولین ذیربط هر چه سریعتر نسبت به رفع و مرتفع نمودن این موضوع ورود پیدا کنند تا مانع از این عامل که باعث اعمال خسارت به شهروندان میشود، شوند و اینکه بهانه را بر روی سرقت بگذارند و هزینه خدمات را نیز از شهروند دریافت کنند از نظر اخلاقی و شرعی و قانونی برای خدمتی که ارائه نشده صحیح نمی باشد.

    شهروندی که ساکن یکی از محلات گرگان است در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین گفت از روز چهارم سال تحویل امسال دیگر ارتباط تلفنی ندارم و از سوی هزینه های تلفن همراه نیز سرسام آور است و با توجه به اینکه بارها این موضوع را با خط ۲۰۱۱۷ در میان گذاشتم اما همچنان فاقد ارتباط تلفنی هستم و از سوی دیگر برایم قبض ۳۰ هزار تومانی صادر و پیامکش ارسال شده است می خواهم بدانم من که نتوانستم از امکانات برخوردار شوم چرا باید هزینه ای پرداخت کنم.

    شهروندی دیگر نیز می گوید بارها برای دریافت اینترنت به مراکز مختلف ارائه دهنده خدمات مراجعه نمودم اما همچنان پس از گذشت ۲۰ سال هنوز موفق به دریافت این خدمت نشدم.

    و شهروندی دیگر نیز از سوختن گوشی تلفن خود وجود بر اثر نوسان برق در خطوط تلفن می گوید که به یکباره متوجه عدم کارکرد دستگاه خود شده و با مراجعه به مراکز تعمیرات اعلام شده که عامل وجود جریان برق بوده و دستگاه تان دیگر غیر قابل استفاده است.

    شهروندان از این گونه سوالات بسیار مطرح کردند که می طلبد مدیر عامل انقلابی شرکت مخابرات ایران منطقه گلستان نسبت به آن سریعا ورود پیدا کند تا همه شهروندان از حدمات مساوی و برابر برخوردار شوند.

    نویسنده: نرگس حسین زاده

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *