×
×

گالیکش مستعد راه‌اندازی و گسترش صنعت پرورش ماهی است

  • کد نوشته: 35462
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۲
  • ۰
  • فرماندار شهرستان گالیکش به همراه سرپرست اداره شیلات شهرستان های کلاله و گالیکش، از مزارع پرورش ماهی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در روند صنعت آبزی پروری منطقه قرار گرفت.

    گالیکش مستعد راه‌اندازی و گسترش صنعت پرورش ماهی است
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل شیلات گلستان سرپرست اداره شیلات کلاله و گالیکش در حاشیه این بازدید گفت: وجود منابع آبی قابل اتکا و چاه‌های دارای مجوز کشاورزی در  شهرستان گالیکش، می تواند این منطقه را در بخش پرورش ماهیان سردآبی و گرمابی به شرایط مطلوبی برساند.

    مهندس ملاشاهی افزود: با احداث استخرهای دو منظوره پرورش ماهی با استفاده از آب چاه کشاورزی و بهره‌گیری از فناوری، می‌توان علاوه بر تامین پروتئین مصرفی شهرستان و استان، امکان  ارسال محصول به استان‌های دیگر را نیز فراهم نمود.
    همچنین در این بازدید فرماندار گالیکش تصریح کرد: شهرستان گالیکش به لحاظ موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی و اقلیمی، مستعد راه‌اندازی و گسترش صنعت پرورش ماهی و دیگر آبزیان سازگار با این منطقه می‌باشد.
    علی جوان بیان داشت: قطعا با همت و تلاش بیشتر می توان زمینه رشد آبزی پروری را در شهرستان گالیکش فراهم کرد و در این زمینه بخش دولتی همکاری های لازم را با سرمایه گذاران بخش خصوصی به عمل خواهد آورد.
    گفتنی است در این بازدید، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار لوه نیز فرماندار شهرستان گالیکش را همراهی کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *