×
×

راهنمایان گردشگری نقش اساسی در توسعه گردشگری کشاورزی دارند

  • کد نوشته: 35599
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱
  • ۰
  • نشست هم اندیشی راهنمایان گردشگری به همت انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان گلستان در مزرعه گردشگری کشاورزی توسکا برگزار شد.
    راهنمایان گردشگری نقش اساسی در توسعه گردشگری کشاورزی دارند
  • تبلیغ هدفمند

    در این نشست ، نقش راهنمایان گردشگری در معرفی و ظرفیت های گردشگری کشاورزی استان و چالش ها و راهکارهای حوزه راهنمایان گردشگری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    در ابتدا سهیلا برزگر ، رئیس انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان گلستان به برنامه ها و فعالیت های انجمن اشاره کرد و گفت: این انجمن سعی دارد در جهت ارتقاء و سطح آگاهی راهنمایان نشست های تخصصی برگزار نماید.

    همچنین، مدیر مزرعه گردشگری کشاورزی توسکا در این نشست عنوان کرد: توسکا ، نخستین مزرعه گردشگری ایران است که با پنج هکتار شامل باغ تمشک، مزارع توت فرنگی، سبزیجات، صیفی‌جات، حیوانات و کارگاه آموزشی است.

    مجید زمانی افزود: گردشگری کشاورزی در واقع عملی برای جذب گردشگران به منطقه با اهداف کشاورزی است و این نوع گردشگری منجر به جذب گردشگران به شکل آموزشی ، تفریحی می شود که روندی رو به رشد در بازار گردشگری دارد.

    وی تصریح کرد: گردشگری کشاورزی در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک روش کسب درآمد تبدیل شده است و باعث حفظ منابع طبیعی و ترغیب گردشگران به مواد غذایی سالم شده است.

    زمانی اظهارداشت: راهنمایان گردشگری نقش موثر و اساسی در جذب گردشگران دارند و می توانند به رونق و توسعه گردشگری کشاورزی استان کمک کنند‌.

    در پایان ، راهنمایان گردشگری چالش های صنعت گردشگری و حوزه راهنمایان را بررسی و به ارائه راهکار و برنامه های عملی پرداختند.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *