×
×

حادثه غرق شدگی دختر سیزده ساله در سدکوثر نومل

  • کد نوشته: 35611
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۱
  • ۰
  • موسی الرضا صفری رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان جزئیات حادثه را اینگونه بیان نمود : حوالی ساعت 18 عصر امروز دوشنبه با اعلام حادثه مبنی بر غرق شدگی دختر بچه سیزده ساله در سدکوثر نومل به سامانه 125 با هماهنگی ستاد فرماندهی تیم ویژه غواصی سازمان مجهز به تجهیزات ویژه عملیات جستجو در آب به محل حادثه اعزام گردیدند .
    حادثه غرق شدگی دختر سیزده ساله در سدکوثر نومل
  • تبلیغ هدفمند

    موسی الرضا صفری رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان جزئیات حادثه را اینگونه بیان نمود : حوالی ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه با اعلام حادثه مبنی بر غرق شدگی دختر بچه سیزده ساله در سدکوثر نومل به سامانه ۱۲۵ با هماهنگی ستاد فرماندهی تیم ویژه غواصی سازمان مجهز به تجهیزات ویژه عملیات جستجو در آب به محل حادثه اعزام گردیدند .

    صفری ادامه داد : متاسفانه خانواده ای مسافری که در کنار سد جهت استراحت و تفریح متوقف شده بودند ، دختر سیزده ساله خانواده مشغول بازی بوده که بدلیل ناهمواری کف به داخل آب افتاده و غرق می شود .
    وی افزود : تیم ویژه غواصی سازمان آتش نشانی گرگان پس از جستجو پیکر بی جان دختر سیزده ساله را یافته و از آب خارج و جهت پیگیری قضایی تحویل عوامل اورژانس و انتظامی گردید .
    صفری در ادامه از شهروندان درخواست نمود جهت اتراق در حوالی آب بندها ، سدها ، استخرهای کشاورزی و غیره .. جهت پیشگیری از ورود کودکان و نوجوان به داخل آب حتما فاصله مناسبی با آببندها داشته باشند و حتما از ورود آنها به داخل آب حتی با وجود آشنایی با فنون شنا جلوگیری شود .

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *