×
×

سرپرست اداره پست گلستان
گلستان در عرصه تجارت الکترونیک در سطح کشور پیشرو است

  • کد نوشته: 35673
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
  • ۰
  • مدیرکل پست گلستان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار نفر اشتغال مستقیم در این بخش ایجاد شده، افزود: باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود، گلستان از جمله ۱۰ استان پرترافیک کشور در بخش ارسال بسته‌های اینترنتی است.
    گلستان در عرصه تجارت الکترونیک در سطح کشور پیشرو است
  • تبلیغ هدفمند

    حسن ایزدپناه به مناسبت روز جهانی پست در گفتگو با خبرنگار بازار کسب وکار گفت : گلستان یکی از قطب‌های فروش اینترنتی پوشاک کشور است که نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در بخش دولتی و غیردولتی با پست در راستای مبادلات، از پذیرش تا توزیع همراهی می‌کنند.

    گلستان در عرصه تجارت الکترونیک در سطح کشور پیشرو است

    مدیرکل پست گلستان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار نفر اشتغال مستقیم در این بخش ایجاد شده، افزود: باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود، گلستان از جمله ۱۰ استان پرترافیک کشور در بخش ارسال بسته‌های اینترنتی است.

    وی ادامه داد: در شش‌ماهه اول امسال حدود یک میلیون و پانصد هزار بسته و امانت پستی از استان خارج شده و یک میلیون و سیصد هزار بسته ورودی هم داشتیم.

     ایزدپناه با بیان این نکته که بیشترین حجم ارسالی  متعلق به استان‌های اصفهان، تهران، مازندران، خراسان و خوزستان بوده، اظهار کرد: یک بخش از زنجیره مهم کار توسعه تجارت الکترونیک است که می‌تواند منجر به توسعه بوم‌گردی و گردشگری شود.

    سرپرست اداره کل پست استان گلستان خاطرنشان کرد:  باتوجه‌به ضرورت توسعه تجارت الکترونیک کلیه خدمات پست استان به سمت هوشمندسازی و دانش‌بنیان حرکت کرد که پیشرفت این کار باعث افزایش سرعت و دقت در ارسال مرسولات و کاهش هزینه نیروی انسانی خواهد شد.

    ایزدپناه ادامه داد: بیش از هزار نفر در کسب‌وکارهای الکترونیکی گلستان مشغول به کار هستند که‌ فعالیت این افراد باعث چرخه اقتصاد استان می‌شود.

    به گفته مدیرکل پست گلستان، به دلیل سختی روند فعالیت کارکنان این اداره، لازم است که حرفه این بخش هم جزو مشاغل سخت محسوب شود.

    وی از تشکیل ستاد اربعین از دو ماه قبل از مراسم پیاده‌روی اربعین به عراق خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این ستاد تحویل به‌موقع گذرنامه به زائران بود تا از این طریق گذرنامه‌ها دراسرع‌وقت به دست زائران برسد.

    او با بیان این نکته که در مدت دوهفته بیش از ۱۲ هزار گذرنامه بین هم استانی‌ها توزیع شد، افزود: استقرار ۱۴ موکب از مرز تا کربلا از دیگر اقدامات این اداره کل در پیاده‌روی اربعین بود.

    ایزدپناه در توضیح این اقدام گفت: در سنوات گذشته بسیاری از اشیا قیمتی، مدارک یا تلفن همراه گم می‌شد؛ اما این بار اداره پست برچسب‌هایی بر اشیا و مدارک موردنظر زائرین نصب کرد تا در صورت گم‌شدن آنها در موکب‌های مستقر از مرز تا کربلا آن را دریافت کنند.

    او در پایان از طرح نذر خدمت کارکنان اداره پست خبرداد و افزود: پرسنل اداره پست بدون انتظار دریافت مزایا و پاداش در روزهای تعطیل یا افزایش کار به‌عنوان نذر خدمت گذرنامه‌هارا به زائران رسانیدند.

    ا

    نویسنده: نرگس حسین زاده

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *