×
×

رییس اتحادیه آجیل فروشان:
حداکثر قیمت آجیل شب یلدا تعیین شد

  • کد نوشته: 35752
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار « احمد قلعه نویی » اظهار داشت: طبق مصوبه اتحادیه مذکور قیمت هر کیلوگرم آجیل ممتاز 4 مغز شب یلدا را کیلویی 410 هزار تومان تعیین شده و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می‌شوند.
    حداکثر قیمت آجیل شب یلدا تعیین شد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اتحادیه خواربار فروشان گرگان با بیان اینکه عرضه و تقاضا قیمت محصولات را در بازار تعیین می‌کند، اعلام کرد: کمبودی در بازار خشکبار وجود ندارد و آجیل شب یلدا با قیمت‌های مناسب تامین است.

    حداکثر قیمت آجیل شب یلدا تعیین شد

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار « احمد قلعه نویی » اظهار داشت: طبق مصوبه اتحادیه مذکور قیمت هر کیلوگرم آجیل ممتاز ۴ مغز شب یلدا را کیلویی ۴۱۰ هزار تومان تعیین شده و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می‌شوند.

    وی ادامه داد: در زمینه خشکبار کمبود خاصی نداریم .

    رییس اتحادیه آجیل فروشان گرگان گفت: آجیل چهار مغز شب یلدا شامل پسته، بادام درختی، بادام هندی، فندق می‌شود.
    وی گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو پسه براساس نوع آن ۴۰۰ الی ۵۷ هزار تومان بادام هندی ۴۹۰ هزار تومان فندوق ۱۷۵ هزار تومان بادام درختی ۲۷۰ هزار تومان بادام زمینی ۹۵ هزار تومان تخمه کدو ۱۸۰ هزار تومان تخمه آفتابگردان ۱۷۵ هزارتومان تخمه هندوانه ۱۵۰ و تخمه ژاپنی هم ۲۰۰ الی ۲۳۰ هزار تومان برای رفاه حال شهروندان تعیین شده است
    وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مقدار و درصد استفاده از اجناس تشکیل‌دهنده آجیل در مخلوط کردن قیمت واقعی را مشخص می‌کند و بعضاً به جهت اینکه قیمت آجیل شب یلدا ارزان‌تر تمام شود، برخی کسبه سلیقه‌ای عمل کرده و بادام‌زمینی ریز یا درشت، میوه خشک ارزان‌قیمت انواع برگه، فندق خام را به‌جای مغز فندق ، بادام هندی و پسته را در آجیل شب یلدا مخلوط کرده و قیمت را کمتر می‌کنند.
    وی ادامه داد: آجیل فروشان با توجه به درصد مخلوط کردن آجیل نهایت همراهی و مشتری‌مداری را همچون سال‌های کرونا با مردم شریف و عزیز کشورمان دارند تا ان‌شاءالله همه خانواده‌ها در کنار هم بزرگ‌ترین شب سال را به خوشی سپری کنند.
    قلعه نویی در توصیه به مردم گفت: آجیل مورد نیاز شب یلدای خود را از فروشگاه‌های معتبر و دارای پروانه کسب خریداری کنند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف این موضوع قابل پیگیری باشد.
    وی در پایان گفت :علاوه بر اینکه از شنبه کشت‌های مشترک جهت پایش و بازدید میدانی برای جلوگیری از هرگونه تخلف توسط واحدهای صنفی در سطح شهر شروع شده شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته تا موضوع مورد پیگیری قرار گیرد ما در این ایام به دنبال رضایت شهروندان همچون ایام کرونا هستیم و امیدواریم شب یلدا امسال همه در کنار هم باشند و در این شب لبخند را بر روی لب همه مردم نظاره گر باشیم.

    نویسنده: مهدی تقوی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *