×
×

تکلیف استاندار گلستان به ادارات ،صنایع و واحدهای تولیدی ، برای تجهیز سیستم گرمایشی جایگزین گاز
فوراً اقدام کنند

  • کد نوشته: 35778
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار از روابط عمومی ، علی‌محمد زنگانه   درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان گلستان با تقدیر از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شرایط اضطراری ،  بر ضرورت فوری تجهیزتمامی ادارات به سوخت دوم تاکید کرد.  
    فوراً اقدام کنند
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با بیان خبر فوق  گفت: تمامی ادارات مکلفند درکمتر از دو هفته ، نسبت به مجهز شدن ساختمان‌های اداری خود به سوخت جایگزین اقدام کنند.

    فوراً اقدام کنند

    به گزارش بازار کسب کار از روابط عمومی ، علی‌محمد زنگانه   درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان گلستان با تقدیر از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شرایط اضطراری ،  بر ضرورت فوری تجهیزتمامی ادارات به سوخت دوم تاکید کرد.  

     وی با بیان اینکه جهت پشت سر گذاشتن شرایط بحرانی ، با یک تصمیم مدبرانه ، اقدامات لازم برای زمستان سال آینده را  مدنظر داشته باشیم  به اثرات مثبت صرفه‌جویی در مصرف گاز استان  اشاره کرد و اظهارداشت: شایسته است پویش هر خانه یک اتاق گرم با جدیت بیشتری لحاظ گردد و از شرایط پیش‌ آمده به عنوان یک فرصت در زمینه تغییر رفتار و فرهنگ‌سازی استفاده کنیم.

    استاندار گلستان  خاطرنشان کرد:ضرورت دارد ۵۰ درصد صنایع کوچک و متوسط استان   تا پایان سال مجهز به سیستم سوخت جایگزین شوند و تا قبل از زمستان سال آینده باید به ۱۰۰ درصد برسد ضمن اینکه مرغداری‌ها و گلخانه‌ها نیز باید تا قبل از پایان سال به صورت ۱۰۰ درصد دوگانه‌سوز شوند.

    زنگانه در ادامه  با اشاره به تجهیز ۵۰ درصد نانوایی‌های استان به سیستم سوخت جایگزین، گفت: نانوایی‌های استان نیز باید تا پایان سال ۷۰ درصد و تا قبل از زمستان سال آینده ۱۰۰ درصد به سوخت دوم و جایگزین مجهز شوند.

    استاندار گلستان  لزوم آینده‌ نگری‌ و تدبیر برای آینده را رمز موفقیت یک مدیر دانست و تاکید کرد: همه مدیران مکلفند در این شرایط خاص همزمان در شرایط مقابله با بحران ، ضمن آسیب‌شناسی، اقدامات پیشگیرانه را نیز برای سال آینده در دستور کارداشته باشند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *