×
×

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی
زمین ساخت ۲ هزار و ۱۶ واحد مسکن ملی تامین شد

  • کد نوشته: 35800
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار حسین جزمی اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۷۳۵ متقاضی مسکن در سامانه دریافت مسکن دولتی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان ثبت نام کردند که درخواست خود را این افراد در ۲۴ شهر استان ثبت کرده اند.
    زمین ساخت ۲ هزار و ۱۶ واحد مسکن ملی تامین شد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت ۲ هزار و ۱۶ واحد مسکن شهری را راه و شهرسازی استان تامین کرده و در سایر شهرها نیز واگذاری زمین در دست پیگیری است.

    زمین ساخت ۲ هزار و ۱۶ واحد مسکن ملی تامین شد


    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار حسین جزمی اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۷۳۵ متقاضی مسکن در سامانه دریافت مسکن دولتی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان ثبت نام کردند که درخواست خود را این افراد در ۲۴ شهر استان ثبت کرده اند.


    وی در ادامه افزود: درخواست ۹ هزار و ۸۱۵ نفر با انجام پالایش و بررسی ها،مورد تایید نهایی قرار گرفته است و به میزان ۴۰ میلیون تومان سه هزار و ۷۳ نفر از متقاضیان هم آورده اولیه را واریز کردند.
    جزمی با اشاره به اینکه از این طرح ملی برخی از شهرهای استان مورد استقبال قرار نگرفته است گفت: از جمله شهرهای که زمین در آن واگذار شده شهرهای تیتکانلو و فاروج است اما در آن متقاضی موثر وجود ندارد.
    وی در ادامه افزود: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با همت اداره کل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز شناسایی شده و الحاق به محدوده شهری انجام شده است.
    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان گفت: در برخی از شهرها ساخت پروژه ها در قالب این طرح آغاز شده است و اکنون ساخت هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی در دست انجام است.
    جزمی گفت: ساخت واحدهای مسکونی در این طرح در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان به صورت ویلایی و به وسیله متقاضیان انجام می شود که در این شهرها ساخت ۷۵۸ واحد مسکونی ویلایی آغاز شده است.
    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در شهرهای شیروان و اسفراین هم اجرای یکهزار و ۱۸۰ واحد مسکونی به وسیله انبوه سازان و به صورت آپارتمانی اجرایی شده است.
    وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان بر اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن نظارت دارد، این نظارت ها به صورت مستمر در حال انجام است و از بروز مشکلات پیشین در طرح مسکن مهر پیشگیری می شود.
    وی درباره تاثیر گرانی و افزایش قیمت ها در قیمت تمام شده تولید مسکن به وسیله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به تورم در بازار، قیمت تمام شده تولید مسکن قابل پیش بینی و برآورد نیست اما دولت کمک های خوبی در این باره در نظر گرفته است.
    حسین جزمی در پایان گفت: ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن، در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان، پرداخت می شود.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *