×
×

با حضور لیائی؛
 کاروان کمک‌های پستی کارکنان عازم خوی شد

  • کد نوشته: 35864
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۴
  • ۰
  • به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ پس از ارسال نخستین کامیون حاوی کمک های کارکنان به خوی؛ دومین کاروان همیاری پستی حامل کمک‌های همکاران پستی نیز شب گذشته با حضور لیائی عازم تبریز شد.
     کاروان کمک‌های پستی کارکنان عازم خوی شد
  • تبلیغ هدفمند

    دومین کاروان همیاری پست حامل کمک‌های همکاران پستی به زلزله زدگان؛ با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست عازم خوی شد. 

     کاروان کمک های پستی کارکنان عازم خوی شد

    به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ پس از ارسال نخستین کامیون حاوی کمک های کارکنان به خوی؛ دومین کاروان همیاری پستی حامل کمک‌های همکاران پستی نیز شب گذشته با حضور لیائی عازم تبریز شد.

    بنابراین گزارش طی دو شب متوالی جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ از مرکز تجزیه و مبادلات کشور دو کامیونت کمکهای پستی به زلزله زگان سمت خوی حرکت کرد.

    گفتنی است نخستین کاروان پس از جمع آوری کمک‌های همکاران تهران در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور، در استان‌های البرز، قزوین، زنجان و آذربایجان شرقی نیر توقف و کمکهای کارکنان را جمع آوری و به خوی رساند.
    دومین کاروان نیز شب گذشته با همراهی محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور بارگیری و عازم تبریزشد .

    این کاروان صبح امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ پس از تهیه و تدارک سایر اقلام اساسی از جمله پتو، بخاری و مواد غذایی درکنار سایر کمک‌های تهران از تبریز به سمت خوی حرکت تا با نظارت رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست کمکها اهدایی را به دست هموطنان و همکاران پست خوی برساند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *