×
×

دکتر محمدرضا قربانی
ارتقای پارک علم و فناوری خراسان شمالی به گروه ۲ پارک های کشور

  • کد نوشته: 36284
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا قربانی اظهار کرد: با ارتقای شاخص‌های فناوری پارک خراسان شمالی و پیگیری ها در کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری خراسان شمالی از گروه ۳به گروه ۲ پارک‌های علم و فناوری ارتقاء یافت.
    ارتقای پارک علم و فناوری خراسان شمالی به گروه ۲ پارک های کشور
  • تبلیغ هدفمند

     رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از ارتقای این مجموعه به گروه ۲ خبر داد.

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا قربانی اظهار کرد: با ارتقای شاخص‌های فناوری پارک خراسان شمالی و پیگیری ها در کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری خراسان شمالی از گروه ۳به گروه ۲ پارک‌های علم و فناوری ارتقاء یافت.

    قربانی ادامه داد: کارگروه تخصصی فناوری پس از بررسی اطلاعات مجموعه فعالیت‌های پارک و مراکز رشد واحدهای فناور و نوآور، مستندات مربوطه و همچنین بازدید میدانی کارشناسان معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، پارک علم و فناوری خراسان شمالی را در گروه پارک های علم و فناوری در حال توسعه اعلام نمود.

    وی عنوان کرد: واحدهای فناور مستقر در پارک و ارتقای سطح فناوری آن ها، تعداد مراکز رشد، کیفیت خدمات ارائه شده به واحدهای فناور و نوآور، فضای فیزیکی، طرح‌های عمرانی، برنامه راهبردی پارک، ساختار سازمانی و گزارشات مناسب از جمله شاخص های بررسی شده برای ارتقا سطح پارک بوده است.

    رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: با ارتقای سطح پارک علاوه برتقویت منابع مالی، از ظرفیت‌های پارک استان در سطح ملی نیز بیش از گذشته استفاده خواهد شد.

    انتهای پیام

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *