×
×

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
  مهمترین رویکرد مدیریت فرهنگی دولت مردمی توسعه فرهنگی استان‌هاست

  • کد نوشته: 36286
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۵
  • ۰
  • وی با بیان اینکه جشنواره های فجر امسال با توجه به شرایط، گام مهم و بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: بدخواهان ملت ایران با تجمیع تمامی امکانات به دنبال کارشکنی و کمرنگ شدن جشنواره های امسال بودند که با تشکیل قرارگاه جهادی و با همکاری همه نهادها، جشنواره های فجر به بهترین شکل ممکن برگزار شد و رضایت دوستداران انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان ایران عزیز را در پی داشت.
      مهمترین رویکرد مدیریت فرهنگی دولت مردمی توسعه فرهنگی استان‌هاست
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر فرهنگ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن اشاره به ارتقای بودجه ای حوزه فرهنگ و هنر در سال آینده گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ فصل مشخصی برای ارتقای حوزه فرهنگ و هنر استان ها درنظر گرفته شده که امیدواریم این تحول بزرگ به تحقق شعار عدالت فرهنگی دولت مردمی منجر شود.

    به گزارش بازار کسب و کار، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۵ اسفندماه در سفر استانی خود به خراسان شمالی، با حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار و گفت و گو کرد.

    اسماعیلی در این دیدار ضمن اشاره به همکاری متقابل دولت و مجلس شورای اسلامی در ارتقای چشمگیر بودجه فرهنگ و هنر در سال آینده گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ فصل مشخصی برای ارتقای حوزه فرهنگ و هنر استان ها درنظر گرفته شده که امیدواریم این تحول بزرگ به تحقق شعار عدالت فرهنگی دولت مردمی منجر شود.

    وی با بیان اینکه جشنواره های فجر امسال با توجه به شرایط، گام مهم و بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: بدخواهان ملت ایران با تجمیع تمامی امکانات به دنبال کارشکنی و کمرنگ شدن جشنواره های امسال بودند که با تشکیل قرارگاه جهادی و با همکاری همه نهادها، جشنواره های فجر به بهترین شکل ممکن برگزار شد و رضایت دوستداران انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان ایران عزیز را در پی داشت.

    وزیر ارشاد، توسعه فرهنگی استان ها را از مهمترین برنامه های مدیریت فرهنگی دولت مردمی دانست و افزود: استان خراسان شمالی به لحاظ هنرهای اصیل بومی از ظرفیت های عظیمی برخوردار است که می بایست با برنامه ریزی های مدون و حمایت های لازم از هنرهایی چون موسیقی اقوام این استان، به ارتقای حوزه فرهنگ و هنر منطقه کمک کرد.

    گفتنی است، بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، هنری، قرآنی و… استان خراسان شمالی در محل سالن ورزشی دانشکده انقلاب اسلامی بجنورد و حضور در آیین افتتاحیه جشنواره موسیقی مقامی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان از برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان شمالی است؛ همچنین بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد و موزه هنرهای معاصر بجنورد از دیگر برنامه های سفر استانی وزیر ارشاد به خراسان شمالی است.

    انتهای پیام

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *