×
×

بازار هفتگی غرب گلستان به واسطه کرونا تعطیل شد

  • کد نوشته: 4179
  • ۱۳۹۹-۰۳-۳۱
  • ۰
  • افزایش تعداد مبتلایان به کرونا سبب شد بازار هفتگی شهرهای غرب گلستان همانند مناطق شرقی این استان تا اطلاع بعدی و زمان کاهش روند شیوع و همه‌گیری این بیماری تعطیل شود.
    بازار هفتگی غرب گلستان به واسطه کرونا تعطیل شد
  • تبلیغ هدفمند

    افزایش تعداد مبتلایان به کرونا سبب شد بازار هفتگی شهرهای غرب گلستان همانند مناطق شرقی این استان تا اطلاع بعدی و زمان کاهش روند شیوع و همه‌گیری این بیماری تعطیل شود.

    فرماندار بندرگز با اعلام این خبر اظهار داشت: این تصمیم در راستای جلوگیری از احتمال افزایش ابتلای شهروندان به این ویروس و ارتقای سلامت جامعه اتخاذ شده و شامل همه بازارهای هفتگی شهرهای بندرگز، نوکنده و همه روستاهای این شهرستان می شود.

    حسین احمدی اظهار داشت: زمان مشخصی برای شروع مجدد فعالیت این بازارها متصور نیستیم اما امیدواریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان، تعطیلی این گونه مراکز طولانی نشود.

    وی همچنین از ممنوعیت مجدد فعالیت تالارهای این شهرستان خبر داد و گفت: منع فعالیت برخی مشاغل و اصناف با نظر ستاد مقابله با کرونا و به علت ریسک پذیری بالای آن ها برای انتقال و شیوع این بیماری اتخاذ شد.

    بازار هفتگی غرب گلستان به واسطه کرونا تعطیل شد
    بازار هفتگی غرب گلستان به واسطه کرونا تعطیل شد

    چند روز گذشته هم برخی محدودیت های کرونایی به دلیل افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان گنبدکاووس اعمال شده بود.

    فرماندار بندرگز با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان از مردم خواست برای قطع زنجیره انتقال این بیماری تا حد امکان از حضور در تجمعات خودداری کرده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم با بیان این که در شهرهای قرمز استان، محدودیت های اجتماعی اعمال خواهد شد گفت: هم اکنون شهرهای آق قلا، بندرترکمن، گنبدکاووس، مراوه تپه و بندرگز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و میانگین بستری روزانه بیماران کرونایی در گلستان به ۵۰ نفر رسید.

    عبدالرضا فاضل با بیان این که احتمال قرمز شدن تعدادی از شهرهای گلستان تا روز شنبه وجود دارد افزود: محدودیت هایی از قبیل لغو امتحانات دانشگاه ها، تعطیلی آستان مقدس امامزادگان(ع)، تعطیلی بازارهای هفتگی، تعطیلی گیم نت ها، پارک های بازی و مینی پارک های کودکان، تعطیلی تالارها، رستوران ها، کافه ها و کافه باغ ها در شهرهای قرمز اعمال شد

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *