×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بجنورد

  • کد نوشته: 4183
  • ۱۳۹۹-۰۳-۳۱
  • ۰
  • فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.
    دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.  

    سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با شگرد ارسال پیامک‌های جعلی واریز وجه به حساب شهروندان، از آنان کلاهبرداری می کند، بلافاصله موضوع دردستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه فرد یاد شده دارای پنج فقره سابقه کیفری و ۱۵ فقره سابقه پرونده ای و دستگیری بوده است، تصریح کرد: با همکاری موثر پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان مشخص شد که متهم به شهرستان بجنورد نقل مکان کرده است.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی محل اختفای این فرد در بجنورد مورد شناسایی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان به محل مورد نظر اعزام شدند و وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

    وی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد، ۵۶ گرم طلای ذوب شده نیز کشف و ضبط شد، اظهار داشت: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به دادسرای ناحیه ۱۲ استان تهران معرفی شد.

    متهم توسط پلیس آگاهی استان تهران تحت تعقیب بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *