×
×

۳۴۰ نفر از کادر درمان گلستان به کرونا مبتلا شدند

  • کد نوشته: 5641
  • ۱۳۹۹-۰۴-۳۱
  • ۰
  • قائم‌ مقام و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۴۰ نفر از کادر درمان استان در سطوح مختلف خدمتی به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۳ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
    ۳۴۰ نفر از کادر درمان گلستان به کرونا مبتلا شدند
  • تبلیغ هدفمند

    قائم‌ مقام و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۴۰ نفر از کادر درمان استان در سطوح مختلف خدمتی به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۳ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

    محمدجواد کبیراظهار داشت: حدود ۹۰ درصد این مبتلایان با سپری کردن طول درمان، بهبود یافته و بسیاری از آن ها به محل خدمت بازگشتند.

    وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ نفر از مجموع کادر درمانی گلستان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری هستند.

    ۳۴۰ نفر از کادر درمان گلستان به کرونا مبتلا شدند

    قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین با تکذیب ابتلای همه کادر درمان بیمارستان بندرترکمن به کرونا گفت: از مجموع حدود ۳۰۰ کادر خدمتی این بیمارستان ۱۰ درصد به این بیماری مبتلا شدند که بیشتر آنان بهبود یافته و مابقی در حال طی کردن دوران نقاهت هستند.

    کبیر با اعلام بستری بودن ۶۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در گلستان گفت: از مجموع این افراد ۱۰۹ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند که حال ۴۷ نفر از آنان وخیم است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ۱۵ تیرماه از ابتلای ۲۰۰ عضو کادر درمانی این استان به کرونا خبر داده بود.

    علاوه بر کادر درمانی، کارمندان بانک های گلستان با ۴۲۰ مورد ابتلای قطعی، بیشترین گروه در معرض خطر ابتلا به این ویروس در استان هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *