×
×

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه
۴۰ پایگاه درکرمانشاه سلامت کلاس اولی‌های را می‌سنجند

  • کد نوشته: 5729
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۱
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد که ۴۰ پایگاه در سطح استان کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی را انجام می‌دهند.
    ۴۰ پایگاه درکرمانشاه سلامت کلاس اولی‌های را می‌سنجند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد که ۴۰ پایگاه در سطح استان کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی را انجام می‌دهند.

    مجید یزدان پناه حاشیه آغاز طرح سنجش سلامت که در مدرسه «اقبال» کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: این پایگاه ها امسال حدود ۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی استان را از نظر سلامت مورد سنجش قرار می دهند.

    وی با بیان اینکه در این پایگاه ها پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، گفت: این پایگاه ها هر روز در طول پنج ساعت فعالیت خود تنها به ۲۰ نفر خدمات ارایه می دهند.

    مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا برای سنجش سلامت کودکان بخش هایی همچون سنجش سلامت دهان و دندان مراقب سلامت و سنجش قد وزن که نیاز به ارتباط مستقیم با کودکان دارند، حذف شده اند.

    ۴۰ پایگاه درکرمانشاه سلامت کلاس اولی‌های را می‌سنجند
    ۴۰ پایگاه درکرمانشاه سلامت کلاس اولی‌های را می‌سنجند

    یزدان پناه عنوان کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان تا ۱۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن کار سنجش کودکان مقطع پیش دبستانی آغاز می شود.

    وی با تاکید بر اینکه ۱۵ شهریور ماه تحت هر شرایطی آغاز سال تحصیلی خواهد بود، گفت: اگر در زمان آغاز سال تحصیلی وضعیت ما قرمز باشد تمام‌کلاس ها از طریق شبکه شاد و صدا و سیما برگزار می شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: اگر وضعیت زرد باشد مدارس به صورت زوج و فرد برقرار است و درس‌های تخصصی حضوری و درس های غیرتخصصی از طریق شبکه شاد ارایه می شود.

    یزدان پناه تاکید کرد: با این حال در صورتی که وضعیت سفید در هر یک از شهرستان ها برقرار شود کلاس ها را به صورت عادی برگزار می کنیم.

    استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۳۲۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *