×
×

رکود مصرف برق در گلستان شکسته شد

  • کد نوشته: 5746
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۱
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : ركورد پيك مصرف برق روز گذشته باوجود اجراي همه برنامه هاي مديريت بار، دوباره شكست و از مرز 1206 مگاوات هم گذشت.
    رکود مصرف برق در گلستان شکسته شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : رکورد پیک مصرف برق روز گذشته باوجود اجرای همه برنامه های مدیریت بار، دوباره شکست و از مرز ۱۲۰۶ مگاوات هم گذشت.

     علی اکبر نصیری گفت : این عبور از پیک برق استان علی رقم اجرای همه برنامه های مدیریت بار ، مشکلاتی را برای شبکه های برق استان بوجود آورده است .

     وی افزود : در صورتی که مشترکان با بکار بستن راهکارهای ساده و بی هزینه مدیریت مصرفی، با صنعت برق همکاری کنند، می توان شرایط پیش رو را مدیریت و از آن با موفقیت عبور کرد.

     نصیری خاطرنشان ساخت سال ۹۸ نیز پیک مصرف برق درتاریخ ۳۱ تیرماه به ثبت رسید و با توجه به پیش بینی ها درخصوص گرمتر شدن هوا درهفته جاری، احتمال آنکه بیشترین میزان مصرف برق در همین روزها دوباره به ثبت برسد، بسیار است .

    رکود مصرف برق در گلستان شکسته شد
    رکود مصرف برق در گلستان شکسته شد

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد : بر اساس تاکید استاندار ،تمام دستگاههای اجرایی در سطح استان موظف به خارج کردن لوازم سرمایشی از مدار برق ازساعت ۱۲:۳۰ تا پایان وقت اداری گردیدند که در مقابل با توجه به هماهنگی های صورت گرفته ، کلیه واحدهای صنعتی و کشاورزی هم ملزم به رعایت این اصول طی توافق های صورت گرفته شده گردید.

    وی ادامه داد : براساس تقسیم بندی که بر اساس میزان سهمیه در نظر گرفته شده توسط شرکت توانیر در مصرف برق ، ۶ شهرستان در استان در حالت قرمز ،۳ شهرستان زرد و ۵ شهر در حالت سبز قراردارند .

    نصیری اضافه کرد : طرح ساعت به وقت شهرستان ، برنامه پیشنهادی بود که یرای مشترکین خانگی توسط دفتر روابط عمومی در نظر گرفته شده که اگر بر اساس این تقسیم بندی حرکت شود مطمنا بدون دغدغه و مشکل تابستان امسال نیز را عبور خواهیم داد .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *