×
×

رئیس بسیج رسانه استان گلستان
ثبت۵۵۸ اثردرششمین جشنواره ابوذرگلستان

  • کد نوشته: 18576
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
  • ۰
  • میثم قرآئی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار داشت: این جشنوراه که همه ساله با رویکردهای مختلف فرهنگی، رسانه ای در کشور برگزار می شود سالجاری نیز با رویکرد گلستان در مسیر تحول در دو بخش عام و خاص اقدام جمع آوری آثار نموده است که با تمدید 10 روزه ای که صورت گرفته 2 روز دیگر تا پایان ثبت آثار بیشترباقی نمانده است. و این زمان دیگر غیر قابل تمدید می باشد.
    ثبت۵۵۸ اثردرششمین جشنواره ابوذرگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس بسیج رسانه استان گلستان در خصوص این خبر گفت: ۵۵۸ اثر جهت حضور در ششمین جشنواره ابوذر با رویکرد گلستان در مسیر تحول به ثبت رسید.

    ثبت۵۵۸ اثردرششمین جشنواره ابوذرگلستان

    ثبت۵۵۸ اثردرششمین جشنواره ابوذرگلستان
    ثبت۵۵۸ اثردرششمین جشنواره ابوذرگلستان

    میثم قرآئی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار داشت: این جشنوراه که همه ساله با رویکردهای مختلف فرهنگی، رسانه ای در کشور برگزار می شود سالجاری نیز با رویکرد گلستان در مسیر تحول در دو بخش عام و خاص اقدام جمع آوری آثار نموده است که با تمدید ۱۰ روزه ای که صورت گرفته  ۲ روز دیگر تا پایان ثبت آثار بیشترباقی نمانده است. و این زمان دیگر غیر قابل تمدید می باشد.

    قرآئی افزود: تا کنون ۸۰ نفر بیش از ۵۵۸ اثر با موضوعات عام و ویژه آثار خود را به ثبت رسانده اند که منتظریم ببینیم این رقم تا پایان زمان تمدید شده به چه تعداد خواهد رسید.

    وی در ادامه گفت: مجموعاً ۱۴۱ اثر در بخش ویژه به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۱ اثر درقسمت تکانه های جهش تولید در استان، ۶۰ اثر چهل سالگی و ۱۹ اثر مرتبط با رسانه در آیینه رسانه بوده است.

    وی ادامه داد: در بخش های عام نیز مجموعا ۴۱۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره  رسیده است که از این تعداد می توان اشاره به ثبت ۱۲۰ اثر در قسمت چند رسانه ای، ۲۹۸ اثر نیز مربوط به قسمت خبری و مکتوب داشت تا بدین لحظه در دبیرخانه این جشنوراه به ثبت رسیده است.

    رئیس بسیج رسانه گفت: این جشنوراه درغالب خبر،گزارش،تیتر، مصاحبه،مقاله،یادداشت، عکس،نماهنگ، موشن گرافی و فیلم کوتاه می باشد.

    قرائی در پایان از علاقمندان به حضورو شرکت  در این جشنواره خواست تا در مدت زمان باقی مانده هرچه سریعتر اقدام به ثبت آثار خود کنند تا بتوانیم جشنواره امسال را هر چه باشکوهتر از سال های گذشته برگزار کنیم.

    مسول بسیج رسانه افزود: ان شاءالله پس از پایان مهلت ارسال آثار ظرف مدت یک هفته داوری به اتمام می رسد و تلاش خواهد شد در نیمه اول بهمن و با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مراسم اختتامیه برگزار گردد.

    گفتنی است که پایان ثبت آثار در این جشنواره ۳۰ آذر ۹۹ بود که با توجه به درخواست علاقمندان به حضور در این رویداد به لحاظ شرایط کرونایی تا دهم دی ماه تمدید شده است.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *