×
×

تساوی دوباره برای اترک خراسان شمالی

  • کد نوشته: 23880
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل ازایرنا، در این دیدار از رقابت های لیگ دسته ۲ کشور که عصر جمعه در یزد برگزار شد، اترک با نتیجه ۲ بر ۲ برابر تیم شهید قندی یزد متوقف شد.
    تساوی دوباره برای اترک خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

     تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در هشتمین دیدار خود، در رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور برابر تیم شهید قندی یزد پنجمین تساوی خود را تجربه کرد.

    تساوی دوباره برای اترک خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل ازایرنا، در این دیدار از رقابت های لیگ دسته ۲ کشور که عصر جمعه در یزد برگزار شد، اترک با نتیجه ۲ بر ۲ برابر تیم شهید قندی یزد متوقف شد.

    تیم اترک خراسان شمالی هفته گذشته نیز در هفتمین دیدار خود میزبان تیم شاهین بندر عامری بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

    سرمربی اترک خراسان شمالی در گفتگو با ایرنا افزود: این تیم تا دقیقه ۹۰، با برتری ۲ بر صفر از تیم یزدی جلو بود ولی جوانی و کم تجربگی بازیکنان باعث شد سه امتیاز ارزشمند را از دست داده و تنها یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم.

    حسن سروری با بیان اینکه ۵۰ درصد بازیکنان این تیم بومی هستند، یادآور شد: گل های تیم اترک را ابراهیم اسماعیلی و سهراب فخرآبادی در دقایق ۶۵ و ۸۰ وارد دروازه حریف کردند.

    وی افزود: این تیم هفته بعد میزبان تیم شهدای بابلسر خواهد بود.

    اترک خراسان شمالی تاکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، هشت بار به میدان رفته است که ماحصل آن کسب ۵ تساوی، ۲ برد و یک شکست بوده است.  

    اترک خراسان شمالی، در رقابت های فصل گذشته ۲۶ بار به میدان رفته بود که‌ با کسب ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت و نتیجه آن کسب ۸ تساوی، ۱۱ شکست و ۷ پیروزی بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *