×
×

مزاحم اینترنتی در رسیدن به خواسته های شوم خود ناکام ماند

  • کد نوشته: 39129
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۸
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که از طریق شبکه های اجتماعی برای یک خانم جوان ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: طی مراجعه یک خانم به این پلیس […]

    مزاحم اینترنتی در رسیدن به خواسته های شوم خود ناکام ماند
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که از طریق شبکه های اجتماعی برای یک خانم جوان ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: طی مراجعه یک خانم به این پلیس با طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت می‌کند، که باعث سلب آسایش از زندگی وی گردیده است، با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

    وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و مهندسی و جمع آوری ادله و مستندات توسط کارشناسان این پلیس، متهم که مردی جوان بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله دیجیتال جرم، ضمن اعتراف به بزه ارتکابی و اظهار پشیمانی، هدف خود را از این عمل مجرمانه، تحت فشار قرار دادن شاکی جهت رسیدن به خواسته های شوم خود بیان نمود که در نهایت به جهت ادامه رسیدگی روانه دادسرا شد.

    سرهنگ سلطان آبادی به هموطنان هشدار داد: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب شده و با خاطیان در اینگونه جرائم به شدت برخورد می‌شود؛ لذا شهروندان در فضای مجازی حفظ حریم خصوصی سایر افراد را رعایت نموده و از بیان هرگونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی پرهیز نمایند.

    رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *