×
×

پایان کار مروّج خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی

  • کد نوشته: 40472
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۴
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری عامل ترویج خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی خبر داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ یوسف شاکری، رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا استان، فردی که با انتشار فیلم و تصویر‌های مختلف خود، اقدام به ترویج خشونت، […]

    پایان کار مروّج خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری عامل ترویج خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی خبر داد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ یوسف شاکری، رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا استان، فردی که با انتشار فیلم و تصویر‌های مختلف خود، اقدام به ترویج خشونت، قدرت‌نمایی و دعوت کاربران به استعمال مواد مخدر در فضای مجازی می‌کرد را در رصد پلیسی خود قرار دادند.

    این مقام مسئول ادامه داد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا، فرد مورد نظر در کمترین زمان ممکن مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری پلیس اطلاعات و کلانتری شهرستان بجنورد، دستگیر شد.

    رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی افزود: در بازرسی از منزل این فرد، مقدار قابل توجهی نوشیدنی غیرمجاز کشف شد و متهم دستگیرشده بعد از اتمام تحقیقات، به مراجع قضایی تحویل شد.

    سرهنگ شاکری با تأکید بر اینکه پلیس همواره با افرادی که امنیت شهروندان را چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی مختل کنند باقدرت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت این‌گونه افراد در فضای مجازی بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی، اعلام نمایند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *