×
×

شناسایی عامل مزاحمت در اینستاگرام

  • کد نوشته: 40790
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۸
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی فردی که درشبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار مطالبی علیه یکی از شهروندان اقدام به مزاحمت علیه وی نموده بود، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛ سرهنگ بهمنی، در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخص یا اشخاصی ناشناس، اقدام به […]

    شناسایی عامل مزاحمت در اینستاگرام
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی فردی که درشبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار مطالبی علیه یکی از شهروندان اقدام به مزاحمت علیه وی نموده بود، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛ سرهنگ بهمنی، در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخص یا اشخاصی ناشناس، اقدام به مزاحمت و ارسال پیام های نامناسب علیه وی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام نمودند، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی پیام های ارسال شده در گروه ها و صفحه های مورد نظر شاکی، شخص منتشر کننده پیام مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی به اداره  پلیس احضار شد.

    وی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد و در خصوص موضوع اظهار بی اطلاعی نمود که پس از مشاهده ادله دیجیتال به بزه ارتکابی اعتراف نمود و هدف و انگیزه اش را انتقام گیری از شاکی به علت مشکلات شخصی بیان کرد.

    رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه اختلافات خانوادگی یکی از عوامل ایجاد کننده ارتکاب جرم می باشد، به شهروندان توصیه نمود: برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی از مهارت حل مساله استفاده نمایند و فضای مجازی را به عنوان عامل انتقام گیری انتخاب نکنند زیرا پلیس در برخورد با افرادی که امنیت کانون خانواده را هدف قرار می دهند برخورد قاطع می نماید.

    سرهنگ بهمنی به شهروندان و کاربران فضای مجازی هشدار داد: مجرمان سایبری با جلب اعتماد کاربران در فضای مجازی و با دسترسی به اطلاعات آنها از جمله عکس و فیلم شخصی و خانوادگی با سوءاستفاده از آن اطلاعات ، اقدام به ایجاد مزاحمت، اخاذی، باج‌گیری، هتک حیثیت و… نموده و مشکلات زیادی برای کاربران ایجادمی‌کنند.

    رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: خانواده ها می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *