×
×

کلاهبرداری با شگرد لایو غیر اخلاقی

  • کد نوشته: 41502
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۸
  • ۰
  • رییس پلیس فتا گیلان از دستگیری فرد کلاهبرداری که اقدام به راه اندازی صفحات غیر اخلاقی در فضای مجازی ‌می نمود، خبر داد.   پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ” امیرحسین نقی‌مهر” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، فردی که با انتشار فیلم‌ و تصاویر غیر […]

    کلاهبرداری با شگرد لایو غیر اخلاقی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس فتا گیلان از دستگیری فرد کلاهبرداری که اقدام به راه اندازی صفحات غیر اخلاقی در فضای مجازی ‌می نمود، خبر داد.

     

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ” امیرحسین نقی‌مهر” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، فردی که با انتشار فیلم‌ و تصاویر غیر اخلاقی، اقدام به ترویج بی بند باری و کلاهبرداری در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

    سرهنگ “نقی‌مهر” ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته متهم پرونده با راه اندازی چهار صفحه  در اینستاگرام، تحت عنوان “لایو غیر اخلاقی” اقدام به انتشار تصاویر و کلاهبرداری را فراهم ‌نموده بود و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو نبود.

    این مقام انتظامی افزود:. ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متهم ۳۲ ساله پرونده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی او را در یکی از محله‌های شهرستان رشت دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

    این مقام سایبری گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این متهم با همین شگرد از ۴۲ نفر کلاهبرداری نموده است.

    سرهنگ نقی‌مهر ضمن معرفی متهم به دادسرا هشدار داد: انتشار هرگونه محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی جرم است و پلیس فتا طی رصد شبانه روزی مجرمین را شناسایی کرده و با آن‌ها برخوردی جدی خواهد کرد.

    رئیس پلیس فتا استان گیلان خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با ما در‌ میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *