×
×

خرید پرنده در فضای مجازی منجر به کلاهبرداری شد

  • کد نوشته: 41656
  • ۱۴۰۲-۰۴-۳۱
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی تحت عنوان فروش پرنده در فضای مجازی در این استان خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری اینترنتی ، موضوع در دستور کار […]

    خرید پرنده در فضای مجازی منجر به کلاهبرداری شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی تحت عنوان فروش پرنده در فضای مجازی در این استان خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری اینترنتی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بوئین زهرا قرار گرفت.

    این مقام مسئول ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از صفحات اینستاگرامی قصد خرید پرنده را داشتم و پس از برقراری ارتباط با ادمین صفحه، مبلغ پنج میلیون تومان به حساب وی واریز کردم که ایشان ارتباط خود را قطع کرده و جوابگو نمی‌باشد که درخواست رسیدگی به موضوع را دارم.

    سرهنگ فرهودی افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان بوئین زهرا با پیگیری موضوع موفق به شناسایی گرداننده صفحه و عودت وجه به حساب شاکی شدند.

    این مقام انتظامی به کاربران هشدار داد: صفحات اینستاگرامی محل مناسبی برای خرید کالا نیست و در صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی هیچ ضمانتی برای اصالت فروشگاه و کالاها وجود ندارد و کاربران دقت کافی را در این زمینه داشته باشند و ترجیحاً از فروشگاه‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی خریدهای خود را انجام دهند. 

    رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری ، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *