×
×

گوگل دسترسی برخی از کارمندان خود را به اینترنت قطع می‌کند

  • کد نوشته: 41907
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۴
  • ۰
  • آیا کارفرمای شما تا به حال دسترسی رایانه محل کارتان را به وب سایت‌های خاصی را محدود کرده است؟ شاید شرکت شما وب‌سایت‌های خاصی را مسدود کند، چون استفاده از آنها در محل کار شما مناسب نیست. شرکت گوگل دسترسی برخی از کارمندان خود را به اینترنت محدود کرده است، این شرکت می‌گوید این برنامه […]

    گوگل دسترسی برخی از کارمندان خود را به اینترنت قطع می‌کند
  • تبلیغ هدفمند
    گوگل

    آیا کارفرمای شما تا به حال دسترسی رایانه محل کارتان را به وب سایت‌های خاصی را محدود کرده است؟ شاید شرکت شما وب‌سایت‌های خاصی را مسدود کند، چون استفاده از آنها در محل کار شما مناسب نیست.

    شرکت گوگل دسترسی برخی از کارمندان خود را به اینترنت محدود کرده است، این شرکت می‌گوید این برنامه آزمایشی، آزمایشی برای اندازه‌گیری و محدود کردن دسترسی به اینترنت برای کارکنان شرکت است که در راستای پیشگیری و محافظت در برابر حملات سایبری است.
    CNBC گزارش داد که گوگل بیش از ۲۵۰۰ کارمند را برای شرکت در آزمایش انتخاب کرده است، اما پس از مدتی مخالفت، شرکت آزمایش را به روی داوطلبان باز کرد و به کارمندان اجازه داد از شرکت در این آزمایش خودداری کنند.
    Google به شرکت کنندگان دسکتاپ‌هایی ارائه می‌دهد که نمی‌توانند به اینترنت متصل شوند و فقط می‌توانند به ابزارهای وب داخلی، جستجوی Google، Google Drive و Gmail دسترسی داشته باشند. این کامپیوترها همچنین فاقد دستورات اداری خواهند بود.
    قطع ارتباط کارکنان از اینترنت، احتمال اجرای کدهای مخرب توسط هکرها را کاهش می‌دهد. گوگل همچنین قصد دارد ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری را برای استفاده داخلی و خارجی منتشر کند که به طور بالقوه احتمال نقض داده‌ها و خطرات حریم خصوصی را افزایش می دهد.
    گوگل در ایمیلی اعلام کرد: تضمین ایمنی محصولات و کاربران یکی از اولویت‌های اصلی ما است. “ما به طور معمول راه‌هایی را برای تقویت سیستم‌های داخلی خود در برابر حملات مخرب بررسی می‌کنیم.”
    ابزارهای هوش مصنوعی حجم زیادی از داده ها را جمع آوری، ذخیره و پردازش می کنند و آسیب پذیری های زیادی را برای شرکت ها و کاربرانشان ایجاد می کنند. گوگل همچنین به دنبال قراردادهای دولتی بیشتر است و نشت داده های قابل توجه می تواند امنیت ملی را به خطر بیندازد.
    گوگل از سال ۲۰۱۸ که به‌روزرسانی باگ API داده‌های ۵۲ میلیون کاربر +Google را فاش کرد، نقض قابل‌توجهی داده را تجربه نکرده است. اما هکرهای جاسوسی خارجی پیچیده تر می شوند، زیرا مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که اطلاعات چین به حساب های ایمیل متعلق به سازمان های دولتی ایالات متحده نفوذ کرده است.
    در طول سال‌ها، گوگل تلاش‌های خود را برای محافظت از خود و کاربرانش در برابر حملات DDoS افزایش داده است. قابل ذکر است، در سال ۲۰۲۲، گوگل بزرگترین حمله DDoS لایه ۷ تا به امروز را شناسایی و متعاقباً از آن جلوگیری کرد.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *