×
×

بهره مندی از ظرفیت ۷ هزار هنرمند گلستانی برای آموزش همگانی

  • کد نوشته: 49101
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۸
  • ۰
  • در جلسه سرپرست اداره کل ارشاد و مدیرعامل هلال احمر گلستان مطرح شد؛ دیدار مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور بهره مندی از ظرفیت های موجود در دو سازمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر […]

  • تبلیغ هدفمند

    در جلسه سرپرست اداره کل ارشاد و مدیرعامل هلال احمر گلستان مطرح شد؛

    بهره مندی از ظرفیت ۷ هزار هنرمند گلستانی برای آموزش همگانی

    دیدار مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور بهره مندی از ظرفیت های موجود در دو سازمان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در نشست مشترک مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر گلستان با سرپرست اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی ضمن تبریک انتصاب «الهام متین» به عنوان سرپرستی این اداره کل، بر افزایش همکاری میان دو سازمان تاکید شد.

    در این جلسه قاسم غریب آبادی با اشاره به اجتماع محور بودن فعالیت های هلال احمر و فراگیری آموزش های آن در تمامی اقشار و اجتماعات گفت: افراد جامعه برای مصون ماندن از آسیب های ناشی از بحران ها و حوادث ناگزیر از یادگیری کمک‌های اولیه هستند و این مسئولیت خطیر بر عهده هلال احمر گذاشته شده است، بنابراین هرچه تعداد افراد جامعه که بر آموزش های همگانی هلال احمر مسلط باشند بیشتر باشد ما به تحقق شعار محوری هر خانواده یک امدادگر نزدیکتر خواهیم شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: هنرمندان جزو اقشار تاثیر گذار جامعه هستند و در هلال احمر استان این ظرفیت وجود دارد تا به تمامی هنرمندان کمک‌های اولیه و رویارویی با مخاطرات را به صورت رایگان آموزش داده شود.

    وی با اشاره به آسان بودن یادگیری و انتقال آموزش های کمک‌های اولیه خاطر نشان کرد: پیشنهاد می کنیم با تعامل دو سویه یک خانه هلال به عنوان پایگاهی تاثیر گذار در حوادث در اداره کل ارشاد تاسیس تا بتوانیم از طریق آن آموزش های لازم را به هنرمندان ارائه و از ظرفیت آنها برای ارتقای فرهنگ داوطلبی و اشاعه آموزش های همگانی به مخاطب عام بهره ببریم.

    در ادامه الهام متین ضمن ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته گفت: عمده گروهی که هلال احمر با آن سر و کار دارد قشر جوان جامعه است و وظیفه ما به عنوان یکی از متولیان توجه به آینده جوانان، برنامه ریزی برای فرهنگ پذیری آنها نسبت به ارزش ها و هنجارهای مورد قبول جامعه است.

    سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: در انجمن های ادبی و هنری فعال که جزو ظرفیت های مهم مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است این آمادگی وجود دارد تا برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان همکاری صورت گیرد.

    وی همچنین آمادگی اداره کل ارشاد استان را برای همکاری همه جانبه در اجرای کنگره منطقه ای عصر شعر شهید سلیمانی برای حمایت، پشتیبانی و اطلاع رسانی کامل آن اعلام کرد.

    در پایان مقرر شد موارد همکاری طی تفاهم نامه ای آماده شده و با امضای مدیران دو نهاد وارد فاز عملیاتی شود.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *