×
×

مدیرکل پست استان گلستان
توسعه و ارائه سرویسهای نوین و با ارزش افزوده بالا

  • کد نوشته: 53567
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار حسن ایزدپناه اظهار کرد ؛ درخصوص قراردادهای جدید که می تواند بازار پست را گسترش داد،جلسات مختلف با مدیران استانی که از طریق برون سپاری، خدمات خود را می توانند به پست واگذار کنند، صورت پذیرفت...
    توسعه و ارائه سرویسهای نوین و با ارزش افزوده بالا
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش نازیلا رضایی خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، در گفتگو با مدیرکل پست استان گلستان به منظور توسعه و ارائه سرویسهای نوین و با ارزش افزوده بالا، جلسات ارزیابی عملکرد تخصصی با پست شهرستانها  به صورت جداگانه برگزار و درخصوص تجزیه و تحلیل درآمدی اختصاصاً میانگین نرخ و ارائه راهکارهای درآمدی با رویکرد خدمات الکترونیک، توسعه سرویس ویژه، بهره مندی از وب سرویس ها و … ، با هر یک از روسای ادارات انجام و انتقال تجربیات موفق شهرستانهای فعال که تجربیات ارزنده ای در این حوزه داشته اند  بعنوان راهکار جدی منتقل شد.

     

    به گزارش بازار کسب و کار حسن ایزدپناه اظهار کرد ؛ درخصوص قراردادهای جدید که می تواند بازار پست را گسترش داد،جلسات مختلف با مدیران استانی که از طریق برون سپاری، خدمات خود را می توانند به پست واگذار کنند، صورت پذیرفت.

     

    وی گفت؛در این خصوص با برخی از سازمانهای طرف قرارداد که دارای ترافیک بالای درآمدی هستند از جمله بیمه دی، سازمان ثبت اسناد و املاک ، سازمان ثبت احوال ، اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی، بانکهای عامل درخصوص توزیع مرسولات ، توزیع اخطاریه ها و …، جلسات زیادی انجامکه ترافیک قابل توجهی به مجموعه پست استان وارد شد.

     

    مدیرکل پست استان گلستان گفت؛ در حوزه تجارت الکترونیک با توجه به استعدادهای بالقوه در مجموعه کسب و کارهای خرد (فروشگاه های اینترنتی ، مشاغل خانگی ، صنایع دستی و …) در استان و اکوسیستم موجود ، فعالیت مرکز نوآوری ، وجود نیروهای فناور قوی ، شتاب دهنده ها ، صندوق های خطر پذیر (vc ها) ، یکی از راهبردهای اساسی پست استان در سه ماهه نخست سال در جهت توسعه و اثربخشی فعالیتهای فروش اینترنتی با نگاه فناورانه بوده است.تشکیل جلسات با نیروهای فناور ، جامعه کسب و کارها ، تقویت و انعقاد قراردادهای گیت وی و وب سرویس پستی و … ، همچنین تبیین نقش آفرینی و اثرگذاری پست در جلسات متعدد اداری بعنوان نیروی محرکه اقتصاد دیجیتال و رشد GDP استان ، از جمله فعالیتهای این حوزه بوده است.

     

    حسن ایزدپناه گفت؛ تمرکز پست استان گلستان در سرویس های کدپستی و خدمات مکان محور ، انعقاد قراردادهای احراز نشانی ، بویژه در حوزه بانکها میباشد که در این راستا با اکثر سرپرستی بانکهای استان در رده مدیران و کارشناسان دو مجموعه جلساتی برگزار شد. همچنین با همکاری شرکت آی تی ساز و مراجع ذیربط ( استانداری ، اداره کل کار و … ) قرارداد تأیید نشانی اتباع خارجه استان در دستور کار قرار گرفته است.

     

    وی گفت؛ اقدام مهم دیگر پست گلستان ، تشکیل جلسه در خصوص اهمیت و الزام اجرای پروژه جی نف در دو معاونت استانداری ( معاونت توسعه مدیریت و منابع – معاونت عمرانی ) با حضور عوامل اثرگزار در استانداری و ادارات کل مربوطه بوده که نتایج حاصلاز آن همکاری جدی تر شهرداری ها ، دهیاری ها و ادارات کل شهری و روستایی استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص ارائه نقشه های شهر و روستا و همچنین تلاش در جهت تحقق نصب پلاک QRشهری و روستایی می باشد.

     

    مدیرکل پست استان گلستان در ادامه گفت؛در حوزه کیفیت علاوه بر تشکیل جلسات آموزشی متعدد در رده های مختلف سازمانی، تمامی سنجه ها در پیام رسان بله و در گروهی به همین نام بصورت روزانه و مستمر مورد سنجش و پایش قرار می گیرد تا ضمن حصول اهداف کیفی ، زمینه ارائه خدمات مطلوب فراهم آید. رشد امتیاز کیفی نسبت به ماه های گذشته مبین برنامه ریزی مدون در پست استان گلستانمی باشد.

     

    نویسنده: نازیلا رضایی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *