×
×

 نماینده نیروی دریایی راهبردی آجا و مدیریت گزینش و استخدام نداجا در استان گلستان
استخدام نداجا

  • کد نوشته: 53980
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار ناخدا خسروی اظهار کرد: فرایند ثبت نام برای جوانان ذکور ۱۷ الی ۲۳ سال دارای مدرک دیپلم در رشته های ریاضی و تجربی با معدل کل ۱۴ و رشته های انسانی و معارف با معدل کل ۱۶ به بالا و همچنین مقطع تحصیلی سال دوازدهم در این رشته ها ، از ۱۱ مهر آغاز خواهد شد...
    استخدام نداجا
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده نیروی دریایی راهبردی آجا و مدیریت گزینش و استخدام نداجا در استان گلستان در خصوص اهمیت فرایند عضو یابی دانشگاه افسری امام خمینی ره نوشهر اذعان نمود: با عنایت به حضور پر شور و استقبال گرم جوانان شایسته استان گلستان در سال گذشته، در نظر است طی یک فرایند دقیق و برنامه ریزی شده، از تاریخ ۱۱ مهرماه سال ۱۴۰۳، فرایند ثبت نام آغاز گردد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار ناخدا خسروی اظهار کرد: فرایند ثبت نام برای جوانان ذکور ۱۷ الی ۲۳ سال دارای مدرک دیپلم در رشته های ریاضی و تجربی با معدل کل ۱۴ و رشته های انسانی و معارف با معدل کل ۱۶ به بالا و همچنین مقطع تحصیلی سال دوازدهم در این رشته ها ، از ۱۱ مهر آغاز خواهد شد.

    وی ادامه داد: مشخصات عمومی و تخصصی جذب و گزینش در سایت aja.ir درج گردیده است.

    شایان ذکر است که داوطلبین پس از ثبت نام اینترنتی، پرینت کارت ورود به جلسه را می بایست تحویل نمایندگی نداجا در گلستان دهند تا بصورت حضوری فرم عضویابی بنام آنها ثبت گردیده و پرونده آنها جهت ارسال به گزینش نداجا در تهران جمع بندی گردد.

    داوطلبین بمنظور اخذ اطلاعات تکمیلی می توانند به آدرس ذیل و شماره های مشخص شده ارتباط برقرار نمایند.

    الف) سایت aja.ir

    ب) شماره دف

     

     

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *