مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا در این استان پراخت شده است.
×
×

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی
تسهیلات ۲۷۰ میلیارد ریال کرونایی اصناف خراسان شمالی

  • کد نوشته: 7434
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۳
  • ۰
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا در این استان پراخت شده است.
    تسهیلات ۲۷۰ میلیارد ریال کرونایی اصناف خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا در این استان پراخت شده است.

    حسن نوری با بیان اینکه سهم استان از تسهیلات کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا هزار و ۵۰ میلیارد ریال است اظهار داشت: پیش از این، سهم استان از این تسهیلات، ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بود که این رقم، به نصف کاهش یافت.

    وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲ هزار و ۸۶۷ کسب و کار خسارت دیده از کرونا در استان پرداخت شده که میزان اشتغال این کسب و کار سه هزار و ۳۳۴ نفر است.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۴۶۴ پرونده کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا به بانک های استان ارسال شده است افزود: میزان اشتغال این پرونده ها هشت هزار و ۹۵ نفر است.

    حسن نوری خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات درخواست شده در این پرونده ها ۶۷۰ میلیارد است.

    وی گفت: از دستگاه های اجرایی انتظار می رود در زمینه پرداخت تسهیلات به کسب و کارها، اطلاع رسانی درست و به موقع داشته باشند تا هیچ متقاضی از دریافت این مزایا بازنماند.

    حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ صنف و کسب و کار آسیب‌دیده کرونایی در این استان که کارگر بیمه شده دارند، از حمایت تسهیلاتی بهره‌مند می‌شوند علاوه بر آن سایر کسب و کار بیمه نشده هم می توانند از این فرصت استفاده کنند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اظهار داشت: خراسان شمالی رتبه پنجم استان های کشور در جذب این اعتبارات را دارد.

    نوری مشکل مهم در جذب این اعتبارات را بی اطلاعی عنوان کرد و افزود: سقف این تسهیلات ۶۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال است و بدون ضامن پرداخت می شود.

    مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای بنگاه های دارای کارگر بیمه شده تا نیمه شهریور و برای بنگاه های فاقد بیمه تا پایان شهریور تعیین شده است.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *