×
×

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان
توزیع۲هزار بسته نوشت افزاربین دانش‌آموزان

  • کد نوشته: 8274
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۵
  • ۰
  • ۲ هزار بسته نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان مانه و سملقان و بخش بام و صفی آباد اسفراین در خراسان شمالی توزیع شد که ارزش این بسته‌ها بیش از یک میلیارد ریال است.
    توزیع۲هزار بسته نوشت افزاربین دانش‌آموزان
  • تبلیغ هدفمند

    ۲ هزار بسته نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان مانه و سملقان و بخش بام و صفی آباد اسفراین در خراسان شمالی توزیع شد که ارزش این بسته‌ها بیش از یک میلیارد ریال است.

    سرهنگ سعید وطن دوست  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان گفت: این بسته ها به همت بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و گروه های جهادی بسیج محلات تهیه شده بود که در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

    توزیع۲هزار بسته نوشت افزاربین دانش‌آموزان
    توزیع۲هزار بسته نوشت افزاربین دانش‌آموزان

    سرهنگ سعید وطن دوست اظهار داشت: همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس خیرین و دستگاه‌های شهرستان اقدام به توزیع بسته های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند می کنند.

    وی بیان کرد: امسال با شیوع ویروس کرونا شرایطی خاص برای بازگشایی مدارس رقم خورده است و به همین منظور از خیران انتظار است تا علاوه بر نوشت افزار، اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مایع ضدعفونی کننده را هم برای این قشر فراهم کنند.

    رییس آموزش و پرورش منطقه بام و صفی آباد اسفراین هم گفت: در امتداد مشق مهر مواسات بسته های نوشت افزاری به یک هزار و ۵۰۰  دانش آموز نیازمند این بخش  اهدا شد.

    غلام رضا گنجی افزود: این بسته ها راا فرهنگیان و کارشناسان حوزه ستادی اجرایی تهیه کرده بودند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *