×
×

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:
کرونا جان۲۳۹بیمارطی شبانه روز گذشته گرفت

  • کد نوشته: 10811
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • ۰
  • سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اعلام آخرین آمار کرونا در کشور، از فوت ۲۳۹ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته، خبر داد.
    کرونا جان۲۳۹بیمارطی شبانه روز گذشته گرفت
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اعلام آخرین آمار کرونا در کشور، از فوت ۲۳۹ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته، خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار به نقل از وبدا، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر، گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

    وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسید.

    دکتر لاری با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۳۹۷ هزار و ۱۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، افزود: ۴۲۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    وی همچنین گفت: تاکنون چهار میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی

    سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد را در وضعیت قرمز و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار عنوان کرد.

    منبع: وبدا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *