×
×

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی
ورودسه شهید دفاع مقدس به خراسان شمالی

  • کد نوشته: 11281
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۱
  • ۰
  • بجنورد-پیکر مطهر سه شهید تازه‌تفحص شده خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس، روز دوشنبه در میان استقبال مردم، خانواده معظم شهدا، استاندار و شماری از مسوولان استان وارد فرودگاه بجنورد شد.
    ورودسه شهید دفاع مقدس به خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    بجنورد-پیکر مطهر سه شهید تازه‌تفحص شده خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس، روز دوشنبه در میان استقبال مردم، خانواده معظم شهدا، استاندار و شماری از مسوولان استان وارد فرودگاه بجنورد شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایرنا، اجسام پاک این شهدا که همگی از نیروهای بسیج مردمی بوده اند، اخیرا توسط گروه های تفحص کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف و شناسایی شده و امروز پس از ورود به بجنورد، در میان حزن و اندوه اقشار مختلف مردم مرکز خراسان شمالی که در فرودگاه شهدای استان گردآمده بودند، برای خاکسپاری در زادگاههایشان، به شهرستان های اسفراین، فاروج و جاجرم انتقال یافت.  

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در آیین استقبال از پیکر این شهدا در سخنانی از شهیدان به عنوان «ابرمردهای قرآنی»  یاد کرد و گفت: قرآن برای ما ابرمردها را معرفی کرده است،  ابرمردهای عبادت، مردانی که هیچ چیز آنها را از یاد خدا غافل نکرد و تمام سرمایه شان خداوند بود و هیچ چیزی باعث نشد که از یاد خدا غافل شوند.

    ورودسه شهید دفاع مقدس به خراسان شمالی

    حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: این بزرگواران ابرمردان صداقت هستند، کسانی که با صداقت زیستند، با صداقت جنگیدند و با صداقت و اخلاص تمام به دیدار معشوق شتافتند.

    وی با اشاره به روایتی که هنگام ورود انسان های پاک و مومن به بهشت، از داخل بهشت به آنان سلام داده می شود، گفت: سلام بر شما خوبان و بر شما انسان های پاک، به خاطر استقامت و مردانگی که از خود نشان دادید ما به شما ابرمردها احترام می گذاریم.

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه شرایط خاص کرونایی موجب شد که نتوانیم استقبال باشکوه و درخوری از این شهدای گرانقدر داشته باشیم، تاکید کرد: ما همان مردمی هستیم که وقتی رهبر معظم انقلاب، استان ما را به قدوم خود مزین کردند، چنان شور و غوغایی به پا کردیم و حماسه ای ماندگار آفریدیم.

    شهید محمدحسین ایمانی، فرزند محمد، متولد ۶ تیرماه ۱۳۴۴، هشتم مردادماه ۱۳۶۲ در ۱۸ سالگی در منطقه عملیاتی فکه به فیض رفیع شهادت نائل شد.  شهید قربانعلی کبریایی، فرزند عبدالعلی، متولد ۹ تیر ۱۳۴۵، در ۲۷ فروردین ۶۴ و در حالی که تنها ۱۹ بهار از زندگی‌اش گذشته بود در منطقه عملیاتی بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید و شهید حمیدرضا قویدل، فرزند محمد، متولد یکم اسفند ۱۳۴۴ در دهم اسفند ۱۳۶۱ در ۱۸ سالگی،  در عملیات والفجر یک در منطقه شرهانی به همرزمان شهیدش پیوست.

    ورودسه شهید دفاع مقدس به خراسان شمالی

    خراسان شمالی که بیش از سه هزار شهید و ۶ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده، ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *