×
×

استاندار اردبیل
بهره‌برداری ازبزرگترین کارخانه تولیدMDFکشور

  • کد نوشته: 11444
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۵
  • ۰
  • استاندار اردبیل از احداث بزرگترین کارخانه ام دی اف کشور در شهرستان نمین خبر داد و گفت: این کارخانه در مجموعه صنعتی آرتا در حال اجرا بوده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
    بهره‌برداری ازبزرگترین کارخانه تولیدMDFکشور
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل از احداث بزرگترین کارخانه ام دی اف کشور در شهرستان نمین خبر داد و گفت: این کارخانه در مجموعه صنعتی آرتا در حال اجرا بوده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از گروه صنعتی آرتا، با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار  میلیارد ریال اعتبار  برای احداث این واحد تولیدی هزینه می‌‍شود، افزود: خط تولید این واحد بزرگ خریداری شده و تا پایان سال جاری با اشتغال زایی ۶۰۰ نفر افتتاح خواهد شد.

    وی بیان کرد: در حال حاضر این مجموعه با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث بوده و زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی تا زمان راه‌اندازی کارخانه تامین می‌شود.

    بهره‌برداری ازبزرگترین کارخانه تولیدMDFکشور
    بهره‌برداری ازبزرگترین کارخانه تولیدMDFکشور

    بهنامجو اضافه کرد: ظرفیت تولید در این واحد روزانه بیش از۱۵۰۰ متر مکعب ام دی اف است که علاوه بر تامین ۳۰درصد نیاز داخلی، بخشی از  آن صادر خواهد شد.

    استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های خدمات رسان برای تامین نیازهای زیرساختی از جمله گاز، برق و آب با جدیت  کار را دنبال می‌کنند و شرکت برق استان اردبیل پست۶۳ ولتی را  در این مجموعه  در حال اجرا دارد.

    وی  گروه صنعتی آرتا را یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های صنعتی و بخش خصوصی  استان ذکر کرد که سالانه یک کارخانه به تعداد کارخانه‌های خود اضافه می‌کند. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *