×
×

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشهر
بازگشت نخستین شهیدبه زادگاهش

  • کد نوشته: 11663
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۶
  • ۰
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشهر از انتقال مزار شهید احسان الله گلعلی زاده نخستین شهید دوران هشت سال دفاع مقدس به زادگاهش واقع در گلزار شهدای منطقه "مزگا " از توابع این شهرستان خبر داد.
    بازگشت نخستین شهیدبه زادگاهش
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشهر از انتقال مزار شهید احسان الله گلعلی زاده نخستین شهید دوران هشت سال دفاع مقدس به زادگاهش واقع در گلزار شهدای منطقه “مزگا ” از توابع این شهرستان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا  ، شهیدگلعلی زاده متولد ۱۳۳۹ در میان ۴۲۳ شهید دوران دفاع مقدس و از نخستین شهدای شهرستان نوشهر بود که سال ۱۳۵۹ به شهادت رسید .

    مهشید حاج نصراللهی روز پنجبشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : مزار این شهید به خاطر قرار گرفتن در مسیر اجرای طرح بهسازی ، تعریض و احداث فضای سبز گلزار شهدای نوشهر بنا به خواست خانواده اش با همکاری شهرداری روز گذشته از این مکان به گلزار شهدای مزگا انتقال یافت و در جوار آرامگاه مادرش جانمایی و به خاک سپرده شد.

    بازگشت نخستین شهیدبه زادگاهش
    بازگشت نخستین شهیدبه زادگاهش

    وی افزود : از آنجایی که خاکسپاری شهدا در اوایل دوران هشت سال دفاع مقدس به شکل پراکنده و متمرکز نبود ، بنا بر این مزار سه شهید دیگر نیز در مسیر اجرای این طرح قرار دارد که قرار است به خواست و  رضایت خانوادهایشان به مکان جدید انتقال یابد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *