×
×

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی
پرداخت۱۳میلیاردریال وام اشتغالزایی به روستاییان

  • کد نوشته: 11820
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۸
  • ۰
  • معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام تا آخر آبانماه برای اشتغال‌زایی به جوانان روستایی استان پرداخت می‌شود.
    پرداخت۱۳میلیاردریال وام اشتغالزایی به روستاییان
  • تبلیغ هدفمند

     معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام تا آخر آبانماه برای اشتغال‌زایی به جوانان روستایی استان پرداخت می‌شود.

    مصیب اکبرزاده اظهار داشت: از این میزان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان استان و بقیه نیز از محل اعتبارات ملی تامین می شود.

    وی با بیان اینکه این تسهیلات با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت پرداخت می شود، افزود: تاکنون ۴۲ طرح، عمدتا در حوزه دامپروری استان آماده دریافت تسهیلات شده است.

    اکبرزاده، پرداخت تسهیلات را غیرنقدی عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح، دام ها خریداری و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و دریافت کنندگان تا پایان تسویه اقساط تسهیلات، حق فروش دام ها را نخواهند داشت.

    پرداخت۱۳میلیاردریال وام اشتغالزایی به روستاییان
    پرداخت۱۳میلیاردریال وام اشتغالزایی به روستاییان

    وی با اشاره به انجام اطلاع رسانی های لازم برای دریافت تسهیلات به تمامی سازمان ها مردم نهاد فعال در حوزه اشتغال، تصریح کرد: این تسهیلات بدون هیچ کارمزدی اعطا می شود و دریافت کنندگان آن از مشاوره و آموزش های لازم برای پرورش دام بهره مند خواهند شد.

    خراسان شمالی بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ حدود ۲۷۰ هزار جوان ۱۵ تا ۲۹ سال دارد که حدود ۳۲ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *