×
×

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی
اضافه وزن یا تهدید

  • کد نوشته: 12057
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۱
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۲۱ درصد از دانش‌آموزان استان اضافه وزن دارند که تلاش می شود سه درصد از این آمار کاسته شود.
    اضافه وزن یا تهدید
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۲۱ درصد از دانش‌آموزان استان اضافه وزن دارند که تلاش می شود سه درصد از این آمار کاسته شود.

    به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، عباس سعیدی در آیین اجرای طرح کوچ اظهار داشت: آموزش یک سبک زندگی فعال و سالم به دانش آموزان هدف اصلی این طرح است.

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: در اجرای این طرح دانش آموزانی که دچار اضافه وزن هستند، شناسایی می شود و با آموزش و مشاوره ورزشی و تغذیه ای سالم به وضع نرمال خواهند رسید.

    اضافه وزن یا تهدید

     معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش خراسان شمالی نیز گفت: این طرح در سطح تمامی مدارس استان با هدف ترویج زندگی سالم بین دانش آموزان اجرا می شود.

    مهدی خطیب زاده افزود: حوزه سلامت همیشه به کمک والدین نیاز دارد و تقاضا داریم  اولیا با همراهی، ارتباط مستمر با معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت مدرسه برنامه برنامه ها را دنبال کنند.

    وی گفت: بطور قطع همراهی والدین، نوع رفتار آنها با  دانش آموزان، توجه به سبد غذایی و نکات ورزشی و تغذیه ای سالم که معلمان تربیت بدنی ارائه می دهند مخصوصا در ایام کرونا که دانش آموزان از تحرک کمتری برخوردارن بسیار حائز اهمیت است.

    ۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم مشغول به تحصیل هستند. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *