×
×

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
قاب هنرفردای هنرمجوزگرفت

  • کد نوشته: 12399
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار پارس معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر از صدور مجوز موسسه فرهنگی هنری قاب هنر فردای هنر اسفراین داد.
    قاب هنرفردای هنرمجوزگرفت
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر از صدور مجوز موسسه فرهنگی هنری قاب هنر فردای هنر اسفراین داد.

    رضا رضایی در این ارتباط افزود: به استناد ضوابط و مقررات تاسیس مراکز، موسسات ، کانون ها و انجمن های فرهنگی و هنری و نظارت بر فعالیت آنها مصوب ۸/۸/۱۳۷۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی پروانه فعالیت موسسه فرهنگی هنری چند منظوره « قاب هنر فردای هنر اسفراین» به مدیر مسئولی سرکار خانم فائزه نیک زاده فشانجری صادر شد.

    قاب هنرفردای هنرمجوزگرفت
    قاب هنرفردای هنرمجوزگرفت

    وی با اشاره به اینکه تمام افرادی که دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و سوابق فرهنگی باشند می توانند با مراجعه به سامانه maraakez.ir نسبت به عضویت و ثبت نام اقدام فرمایند.

    لازم به ذکر است استان خراسان شمالی دارای ۴۸ مجوز فعالیت موسسه فرهنگی و هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت بوده که این امر موجب ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم شده است.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *